Ik heb twee smart wifi pods maar krijg deze (helaas) niet in mijn eigen netwerk. Hoe kan ik ze retourneren?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dag RO2B-072,
Via deze link kun je de Smart Wifi Pods retourneren, verpak deze wel goed en gebruik eventueel het PDF formulier
vermeld wel duidelijk je klantnummer en je eigen adres! Het verzenden is kosteloos.
Ziggo retouren
Antwoordnummer 1070
5800 VB VENRAY
BadRocky
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dag RO2B-072,
Via deze link kun je de Smart Wifi Pods retourneren, verpak deze wel goed en gebruik eventueel het PDF formulier
vermeld wel duidelijk je klantnummer en je eigen adres! Het verzenden is kosteloos.
Ziggo retouren
Antwoordnummer 1070
5800 VB VENRAY
BadRocky
Dag @RO2B-072
Terugsturen kan natuurlijk altijd, maar is het geen optie dat wij u helpen om deze SmartWifi Pods te laten werken? Om welke pods gaat het: de zeshoekige witte pods of de zwarte?
Allemaal leuk en aardig @BadRocky , maar ze moeten eerst opgezegd worden voordat je ze terugstuurt 🙂
En dat doet een moderator hier.
Het is inderdaad handiger om eerst het abonnement van de SmartWifi Pods te laten opzeggen, voordat je het spul terugstuurt¹.
Maar volgens mij is het nóg handiger om eerst uit te vogelen waarom die SmartWifi Pods niet werken.
¹ Bij terugsturen; bewaar vooral goed het verzendbewijs.
Mijn fout, kan gebeuren.. lijkt mij dat dit bij retourzending ook wel zal gebeuren aangezien je daar je klantgegevens mee meestuurt met de wifipods, of zeg ik dan iets heel vreemds?
Jammer dat de pods niet werken voor de topicstarter, wellicht is er een andere oplossing mogelijk om de wifi te verbeteren 🙂
De Ziggo Wifi Pods kon ik helaas niet configureren. Vandaag retour gestuurd.
Inmiddels mijn ORBI netwerk met een derde station uitgebreid. Nu heb ik overal perfecte wifi.
Hallo @RO2B-072 , fijn om te lezen dat je zoveel hulp hebt gekregen bij je topic over het terugsturen van je pods. Jammer dat je deze niet aan de praat heb gekregen. Wel mooi dat je via je ORBI station perfecte wifi hebt. Dat is het belangrijkste!
De beide pods heb ik administratief voor je opgezegd. Je krijgt hiervan een bevestiging per mail.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.