Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Beste,
Ik heb 2 wifi Pods maar ik wil ze graag terugsturen en het bijhorende abonnement stopzetten.
Ik merk nl weinig verschil in huis. Mijn internet functioneert prima en de Pods hebben geen echte meerwaarde in mijn woning.
Hoe kan de Pods terugsturen en het abonnement stopzetten ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Jonino, goedemorgen!
Het is zonde om de SmartWifi Pods te behouden als deze geen meerwaarde in jouw woning toevoegen. Bij deze heb ik de opzegging in orde gemaakt. Je ontvangt hier zo een bevestiging van per e-mail en ook ontvang je automatisch een retourdoos waarin je de SmartWifi Pods naar ons kan terugsturen. Ik raad je aan om het verzendbewijs wel even goed te bewaren 🙂
Dag @Jonino19
Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens óók klant ben.
Jammer dat uw SmartWifi Pods voor geen meerwaarde bieden. Een moderator komt binnenkort langs in dit topic en helpt u verder.
Hi @Jonino, goedemorgen!
Het is zonde om de SmartWifi Pods te behouden als deze geen meerwaarde in jouw woning toevoegen. Bij deze heb ik de opzegging in orde gemaakt. Je ontvangt hier zo een bevestiging van per e-mail en ook ontvang je automatisch een retourdoos waarin je de SmartWifi Pods naar ons kan terugsturen. Ik raad je aan om het verzendbewijs wel even goed te bewaren 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...