Beste,
Ik heb 2 wifi Pods maar ik wil ze graag terugsturen en het bijhorende abonnement stopzetten.
Ik merk nl weinig verschil in huis. Mijn internet functioneert prima en de Pods hebben geen echte meerwaarde in mijn woning.
Hoe kan de Pods terugsturen en het abonnement stopzetten ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Jonino, goedemorgen!
Het is zonde om de SmartWifi Pods te behouden als deze geen meerwaarde in jouw woning toevoegen. Bij deze heb ik de opzegging in orde gemaakt. Je ontvangt hier zo een bevestiging van per e-mail en ook ontvang je automatisch een retourdoos waarin je de SmartWifi Pods naar ons kan terugsturen. Ik raad je aan om het verzendbewijs wel even goed te bewaren 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dag @Jonino19
Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens óók klant ben.
Jammer dat uw SmartWifi Pods voor geen meerwaarde bieden. Een moderator komt binnenkort langs in dit topic en helpt u verder.
Hi @Jonino, goedemorgen!
Het is zonde om de SmartWifi Pods te behouden als deze geen meerwaarde in jouw woning toevoegen. Bij deze heb ik de opzegging in orde gemaakt. Je ontvangt hier zo een bevestiging van per e-mail en ook ontvang je automatisch een retourdoos waarin je de SmartWifi Pods naar ons kan terugsturen. Ik raad je aan om het verzendbewijs wel even goed te bewaren 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.