Vraag
Reacties
Oplossing
Jonino19
Level 1

Wifi Pods opzeggen graag.

Beste, 

Ik heb 2 wifi Pods maar ik wil ze graag terugsturen en het bijhorende abonnement stopzetten. 

Ik merk nl weinig verschil in huis. Mijn internet functioneert prima en de Pods hebben geen echte meerwaarde in mijn woning. 

Hoe kan de Pods terugsturen en het abonnement stopzetten ? 

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Jonino, goedemorgen!

Het is zonde om de SmartWifi Pods te behouden als deze geen meerwaarde in jouw woning toevoegen. Bij deze heb ik de opzegging in orde gemaakt. Je ontvangt hier zo een bevestiging van per e-mail en ook ontvang je automatisch een retourdoos waarin je de SmartWifi Pods naar ons kan terugsturen. Ik raad je aan om het verzendbewijs wel even goed te bewaren 🙂

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
2 Reacties 2
Meldingen
Aan Uit
Wim C.
Level 18
T.E.A.M.

Dag @Jonino19 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens óók klant ben.

Jammer dat uw SmartWifi Pods voor geen meerwaarde bieden. Een moderator komt binnenkort langs in dit topic en helpt u verder.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Jonino, goedemorgen!

Het is zonde om de SmartWifi Pods te behouden als deze geen meerwaarde in jouw woning toevoegen. Bij deze heb ik de opzegging in orde gemaakt. Je ontvangt hier zo een bevestiging van per e-mail en ook ontvang je automatisch een retourdoos waarin je de SmartWifi Pods naar ons kan terugsturen. Ik raad je aan om het verzendbewijs wel even goed te bewaren 🙂

0 Kudos
Ga naar reactie