venneker59

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wifi Pods loskoppelen

Goedendag, 

 

Ik heb twee Ziggo Wifi Pods gekocht via Marktplaats maar ik kan deze nog niet koppelen omdat ze nog bij de vorige eigenaar geregistreerd staan. 

De SN zijn: 

XAAK12583B2F

XAAK12583DE7

 

Zijn gekocht (aldus de vorige eigenaar), de vorige eigenaar heeft ook al contact met Ziggo opgenomen maar kon niet worden geholpen omdat die inmiddels geen klant meer is. 

 

Alvast bedankt voor de hulp!

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Serkan
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 11787Posts
  • 897Oplossingen
  • 4303Likes

Goedemiddag @venneker59 

Deze SmartWifi pods zijn (helaas) eigendom van Ziggo en toegewezen aan een bestaande klant. Deze pods worden in bruikleen afgenomen. Hoe graag ik het ook wil, ik kan de SmartWifi pods helaas niet voor je activeren zolang ze nog geregistreerd staan onder een ander klantnummer. 

Ik kan de vorige eigenaar niet tegenspreken. Misschien heeft hij ze ook van een ander gekocht, maar niet van Ziggo (omdat het product nog actief staat onder een bestaande klant) en in bruikleen van ons is afgenomen.


De klant waarbij de pods geregistreerd staan krijgt de restwaarde in rekening zodra hij/zij geen klant meer is. Dan komen de SmartWifi pods ook vrij en kunnen we ze evt. activeren. Dat is hier niet het geval.
Zolang de pods nog actief zijn op een actief klantnummer en het 'in bruikleen' SmartWifi pods zijn, kunnen we ze (helaas) niet voor jou activeren. Ik adviseer contact op te nemen met de verkoper om de koop ongedaan te maken. Dit bespaard jou (en de verkoper?) mogelijk het geld...  

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75175Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Een Ziggo moderator kan deze voor je ontkoppelen of laten ontkoppelen.

Maar.

Dat kan alleen als ze door de vorige eigenaar gekocht zijn van Ziggo.

Als ze door Ziggo in bruikleen gegeven aan de vorige eigenaar of gehuurd zijn van Ziggo door de vorige eigenaar, dan kunnen ze niet vrijgegeven worden.

 

Een Ziggo moderator komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je vraag te kijken en de mogelijkheden te bekijken of te laten bekijken.

venneker59
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

De vorige eigenaar heeft ze gekocht.

Serkan
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 11787Posts
  • 897Oplossingen
  • 4303Likes

Goedemiddag @venneker59 

Deze SmartWifi pods zijn (helaas) eigendom van Ziggo en toegewezen aan een bestaande klant. Deze pods worden in bruikleen afgenomen. Hoe graag ik het ook wil, ik kan de SmartWifi pods helaas niet voor je activeren zolang ze nog geregistreerd staan onder een ander klantnummer. 

Ik kan de vorige eigenaar niet tegenspreken. Misschien heeft hij ze ook van een ander gekocht, maar niet van Ziggo (omdat het product nog actief staat onder een bestaande klant) en in bruikleen van ons is afgenomen.


De klant waarbij de pods geregistreerd staan krijgt de restwaarde in rekening zodra hij/zij geen klant meer is. Dan komen de SmartWifi pods ook vrij en kunnen we ze evt. activeren. Dat is hier niet het geval.
Zolang de pods nog actief zijn op een actief klantnummer en het 'in bruikleen' SmartWifi pods zijn, kunnen we ze (helaas) niet voor jou activeren. Ik adviseer contact op te nemen met de verkoper om de koop ongedaan te maken. Dit bespaard jou (en de verkoper?) mogelijk het geld...  

Boyanholla

Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemorgen,

 

ik heb 2 wifipods ontvangen die gekoppeld zijn aan een ander huis op dit moment, kunnen jullie deze loskoppelen zodat ik ze kan gaan gebruiken.

 

serienummer: S/N: XBAK2202170E + S/N: XBAK220218C0 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Boyanholla 
Je hebt voor dit verzoek ook een eigen topic aangemaakt. Laten we voor het overzicht daar verder gaan. Je krijgt zo snel mogelijk een reactie.

Uitgelicht topic