Goedemiddag @venneker59
Deze SmartWifi pods zijn (helaas) eigendom van Ziggo en toegewezen aan een bestaande klant. Deze pods worden in bruikleen afgenomen. Hoe graag ik het ook wil, ik kan de SmartWifi pods helaas niet voor je activeren zolang ze nog geregistreerd staan onder een ander klantnummer.
Ik kan de vorige eigenaar niet tegenspreken. Misschien heeft hij ze ook van een ander gekocht, maar niet van Ziggo (omdat het product nog actief staat onder een bestaande klant) en in bruikleen van ons is afgenomen.
De klant waarbij de pods geregistreerd staan krijgt de restwaarde in rekening zodra hij/zij geen klant meer is. Dan komen de SmartWifi pods ook vrij en kunnen we ze evt. activeren. Dat is hier niet het geval.
Zolang de pods nog actief zijn op een actief klantnummer en het 'in bruikleen' SmartWifi pods zijn, kunnen we ze (helaas) niet voor jou activeren. Ik adviseer contact op te nemen met de verkoper om de koop ongedaan te maken. Dit bespaard jou (en de verkoper?) mogelijk het geld...