Malyor

Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Wifi Pods: Bromgeluid

Op dit moment draaien er twee wifi  pods in mijn netwerk. Echter maakt 1 pod constant een brom geluid. En de andere is gewoon stil. Ze zijn op 2 verschillende kamers geplaatst op de eerste verdieping. Iemand ook ervaring hiermee ? 

Uitgelicht
Alies

Level 2
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bedankt voor de snelle hulp.

Het werkt weer en nu zonder brom………happy .

De “brom”pod gaat morgen met de post.

42 Reacties 42
Jeffcardoso

Level 4
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Super. Dankjewel!

Mark3

Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Beste ziggo, sinds kort ook 2 oods, 1 bromt , ander niet.

Hoe is de procedure onruilen ?

 

Groet

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

@Mark3 Een Ziggo moderator kan je een nieuwe sturen, wacht met retour zenden tot je daar meer informatie van een moderator over hebt gekregen.

Zomaar iets retour zenden is gelijk aan het opzeggen.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Mark3 dat is inderdaad irritant. 

Je mag me via de privébericht optie een bericht sturen met het serienummer van de boosdoener. Dan kan ik deze sturen. We hoeven namelijk niet al je pods om te ruilen als het euvel in één van de pods zit. Doen? 

Mark3

Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

XAAK******

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Mark3 akkoord, dankje. Op zich mag je het nummer wel weghalen, zodat het niet publiek bekend is. 

Ik zorg voor een nieuwe Wifipod. Die krijg je zo snel mogelijk via de post. Voor je oude variant krijg je keurig een retourdoos. Bewaar je het verzendbewijs goed? Dan is alles weer rond! 

Mark3

Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dankje, ik dacht dat de sets van 2 met elkaar communiceren en je er dus niet 1 kan vervangen daar het dan niet werkt.

Groet

 

Mark

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

@Mark3 Iedere pod die wordt geïnstalleerd en in het mesh systeem toegevoegd door de SmartWifi app aan het SmartWifi modem, werkt samen met de andere pods, dus je kunt het aantal pods ook nog uitbreiden, mocht dat nodig zijn of beperken tot 1 pod als dat voldoende is.

Mark3

Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dank voor je antwoord, eigenlijk doet 1 al wonderen bij me in huis, maar heb er 2 in gebruik, mooi systeem .....

Alies

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hallo Ziggo,

ook hier 1 brommende pod.

Na het lezen van deze berichten ook van alles geprobeerd,verschillende stopcontacten,dichtbij de router en wat verder weg .

Maar hij blijft brommen en dit klinkt ook als een “kapot” lagertje.

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hi @Alies! Welkom op de Ziggo Community!

Pff wat ontzettend balen dat je wifi pod zoveel lawaai maakt 😞 Goed dat je al die stappen al hebt geprobeerd. Kun je je postcode en huisnummer eens in je Community profiel zetten? Die kunnen wij alleen zien en dan kan ik je hierbij helpen.

Alies

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hallo Maud,

de postcode en het nr staan erbij hoor.

Ik hoop dat je mij nu verder kan helpen

 

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

Thanks, heel fijn! Heb je voor mij (in een privebericht) het serienummer van de pod die zo bromt? 😄 

Alies

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bij deze het serienummer van “ brom”pod

XAAK1068186F 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5179Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Dankjewel! Ik zorg dat er een nieuwe naar je toekomt. Zodra de Track&Trace code van het pakket bekend is dan ontvang je die per e-mail. Na de installatie dien je de huidige pod terug te sturen. Bewaar het verzendbewijs goed. 

Alies

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bedankt voor de snelle hulp.

Het werkt weer en nu zonder brom………happy .

De “brom”pod gaat morgen met de post.

P Wessels

Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Beste @Ziggo,

 

Ik heb ook al een tijdje een brommende pod. Ik zou deze graag omruilen.

Met vriendelijke groet,

Piet

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Regel ik graag voor je @P Wessels . Zou je het serienummer van de Pod in je profiel willen zetten? Dan weet ik zeker dat ik de juiste omwissel ;-).

P Wessels

Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

@Marije ,

 

Ik heb het serienummer in mijn profiel gezet. Alvast bedankt voor het omruilen.

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Dankjewel @P Wessels . Het is geregeld voor je! De nieuwe Pod komt zo snel mogelijk je kant op 😉

Uitgelicht topic