Malyor

Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Wifi Pods: Bromgeluid

Op dit moment draaien er twee wifi  pods in mijn netwerk. Echter maakt 1 pod constant een brom geluid. En de andere is gewoon stil. Ze zijn op 2 verschillende kamers geplaatst op de eerste verdieping. Iemand ook ervaring hiermee ? 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@Malyor Een brommende wifipod kun je er niet bij gebruiken! @Bert heeft de analyse al met je doorlopen, top. Ik ga je een nieuwe set opsturen, binnen 2-3 dagen heb je deze in huis. Je ontvangt nog een track and trace per e-mail. 

 

Wil je ons daarna vertellen of het probleem verholpen is? Geniet van je dag! 

Bekijk in context

Malyor
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Probleem opgelost. Bedankt !

Bekijk in context

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5179Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Dankjewel! Ik zorg dat er een nieuwe naar je toekomt. Zodra de Track&Trace code van het pakket bekend is dan ontvang je die per e-mail. Na de installatie dien je de huidige pod terug te sturen. Bewaar het verzendbewijs goed. 

Bekijk in context

Uitgelicht
Alies

Level 2
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bedankt voor de snelle hulp.

Het werkt weer en nu zonder brom………happy .

De “brom”pod gaat morgen met de post.

42 Reacties 42
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75170Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Een brom zou niet mogen.

Hoe maakt de pod verbinding met het modem?

Via wifi of een netwerkkabel?

 

Indien via wifi, hoever is deze pod verwijderd van het modem en de andere pod met hoeveel muren ertussen?

Malyor
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Bedankt voor je reactie. Verbinding via wifi. De modem staat in de woonkamer en de pod in de slaapkamer met een plafond eronder. De andere pod in de 2e slaapkamer met een muur ertussen.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75170Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Kun je de pods eens omwisselen, als die pod dan herrie blijft maken is het duidelijk dat het door de pod komt en niet door continu moeten zoeken naar verbinding.

Als het de pod is, dan kan die omgeruild worden.

Malyor
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Ga ik doen. Je hoort van mij.

Malyor
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Hallo Bert. Ik heb ze inmiddels omgeruild en het ligt inderdaad aan de pod zelf. Ik neem contact op met Ziggo om ze om te ruilen. Bedankt voor je ondersteuning.

 

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@Malyor Een brommende wifipod kun je er niet bij gebruiken! @Bert heeft de analyse al met je doorlopen, top. Ik ga je een nieuwe set opsturen, binnen 2-3 dagen heb je deze in huis. Je ontvangt nog een track and trace per e-mail. 

 

Wil je ons daarna vertellen of het probleem verholpen is? Geniet van je dag! 

Malyor
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Probleem opgelost. Bedankt !

Jeffcardoso

Level 4
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ik hen exact hetzelfde probleem. Eén werkt prima en de ander niet.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Jeffcardoso goed dat je het hier aankaart, want dat is niet helemaal de bedoeling. Dit topic gaat over een 'bromgeluid': dat is dus wat je ervaart? Of is het zoals je zegt dat 'de één werkt en de ander niet'.

De ander doet dus niks? En wat bedoel je daar precies mee? Ik heb hier alvast een topic met een gekozen oplossing, dat kan je proberen. Is dat niet wat je zoekt, dan horen we het graag, plus wat er exact loos is. 

Jeffcardoso

Level 4
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Sorry was niet helemaal duidelijk. Ze werken allebei maar één maakt een brommend geluid en wordt heel heet. Die hebben we er maar uit gehaald want dat voelt niet ok in de kamer van mijn kind. De andere maakt geen geluid dus dat vertrouwen we wel.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Jeffcardoso dat begrijp ik. En met een ander stopcontact, hoe gaat het dan?

Hier vond ik ook nog relevante informatie. Als het figuurlijk de spuitgaten uitloopt wil ik je uiteraard een nieuwe sturen. Wat vind je daarvan?

Jeffcardoso

Level 4
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hoi,

 

Helaas maakt hij ook in andere stopcontacten lawaai en wordt erg heet. Is het mogelijk deze te vervangen?

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Jeffcardoso Okay, dankje voor het testen. Dat lijkt me inderdaad niet helemaal gezond.
 

En jazeker, een nieuwe kan ik regelen. Die komt jouw kant op. Je oude variant kan je dan terugsturen. Wil je ons laten weten of het hiermee verbeterd is? 🙂

Jeffcardoso

Level 4
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Heel fijn! Ik laat het weten!

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

@Jeffcardoso, hoe is het gegaan?

Jeffcardoso

Level 4
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hoi, dank voor je bericht. Ze brommen nu in elk geval niet meer maar ik kreeg opnieuw één goede en één slechte pod. De wifi lijkt ook iets beter nu. Ik heb de twee slechte teruggestuurd maar krijg nu een bericht dat er één niet ontvangen is. Wat is wijsheid?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75170Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

@Jeffcardoso Heb je beide tegelijk verstuurd of in 2 pakketten?

Heb de 3S code(s) van Post.nl nog?

Zo ja, plaats ze hier.

Jeffcardoso

Level 4
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ze zaten beiden in één retourdoos. 3SEBBU004097300

 

tnx

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@Jeffcardoso Ik heb de ander gelijk retour gemeld! Je zult geen herinneringen meer ontvangen. Geniet van je weekend! 

Uitgelicht topic