1
Vraag
2
Reacties
Jeroen Eggen

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Wifi Pod werkt niet bij nieuw modem

Ik heb een nieuw modem (tijdens een verbouwing ontvangen) en toen heb ik 1 van de 2 wifipods geïnstalleerd. Nu wil ik de tweede ook toevoegen. Nu krijg ik echter telkens een foutmelding. 'Oeps er ging iets fout'. 
Deze melding krijg ik na het scannen van de barcode. Ik krijg met geen mogelijkheid de tweede pod gekoppeld. Ik heb de SmartWifi App al opnieuw geinstalleerd maar ook nu kon ik maar 1 van de 2 installeren. Is het mogelijk dat het mac adres van de niet te koppelen pod nog aan mijn oud modem is gekoppeld? (Reeds teruggestuurd).

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 77376Posts
  • 5254Oplossingen
  • 22968Likes

Het kan zelfs zijn dat de pods al automatisch overgenomen zijn door het nieuwe modem.

Gaat voorop de pod binnen 15 minuten het knipperende witte lampje uit?

Zo ja, dan is die al gekoppeld en zou je de wifi verbinding kunnen gebruiken.

Zo nee, laat het hier weten, dan kan een Ziggo moderator dieper in de systemen kijken.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 77376Posts
  • 5254Oplossingen
  • 22968Likes

Het kan zelfs zijn dat de pods al automatisch overgenomen zijn door het nieuwe modem.

Gaat voorop de pod binnen 15 minuten het knipperende witte lampje uit?

Zo ja, dan is die al gekoppeld en zou je de wifi verbinding kunnen gebruiken.

Zo nee, laat het hier weten, dan kan een Ziggo moderator dieper in de systemen kijken.

Jeroen Eggen
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

OK, ga ik proberen. Laat het weten of het werkt.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic