Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Let op: In het weekend van 14 en 15 juni doen we een upgrade van onze systemen waardoor ook het inloggen op de Ziggo Community beperkt mogelijk is. Vanaf maandag werkt het weer als vanouds.
Jeroen Eggen
Level 1

Wifi Pod werkt niet bij nieuw modem

Ik heb een nieuw modem (tijdens een verbouwing ontvangen) en toen heb ik 1 van de 2 wifipods geïnstalleerd. Nu wil ik de tweede ook toevoegen. Nu krijg ik echter telkens een foutmelding. 'Oeps er ging iets fout'. 
Deze melding krijg ik na het scannen van de barcode. Ik krijg met geen mogelijkheid de tweede pod gekoppeld. Ik heb de SmartWifi App al opnieuw geinstalleerd maar ook nu kon ik maar 1 van de 2 installeren. Is het mogelijk dat het mac adres van de niet te koppelen pod nog aan mijn oud modem is gekoppeld? (Reeds teruggestuurd).

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Het kan zelfs zijn dat de pods al automatisch overgenomen zijn door het nieuwe modem.

Gaat voorop de pod binnen 15 minuten het knipperende witte lampje uit?

Zo ja, dan is die al gekoppeld en zou je de wifi verbinding kunnen gebruiken.

Zo nee, laat het hier weten, dan kan een Ziggo moderator dieper in de systemen kijken.

Bekijk in context

0 Kudos
2 Reacties 2
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Het kan zelfs zijn dat de pods al automatisch overgenomen zijn door het nieuwe modem.

Gaat voorop de pod binnen 15 minuten het knipperende witte lampje uit?

Zo ja, dan is die al gekoppeld en zou je de wifi verbinding kunnen gebruiken.

Zo nee, laat het hier weten, dan kan een Ziggo moderator dieper in de systemen kijken.

0 Kudos
Jeroen Eggen
Level 1
Topicstarter

OK, ga ik proberen. Laat het weten of het werkt.