Ik heb een nieuw modem (tijdens een verbouwing ontvangen) en toen heb ik 1 van de 2 wifipods geïnstalleerd. Nu wil ik de tweede ook toevoegen. Nu krijg ik echter telkens een foutmelding. 'Oeps er ging iets fout'.
Deze melding krijg ik na het scannen van de barcode. Ik krijg met geen mogelijkheid de tweede pod gekoppeld. Ik heb de SmartWifi App al opnieuw geinstalleerd maar ook nu kon ik maar 1 van de 2 installeren. Is het mogelijk dat het mac adres van de niet te koppelen pod nog aan mijn oud modem is gekoppeld? (Reeds teruggestuurd).
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het kan zelfs zijn dat de pods al automatisch overgenomen zijn door het nieuwe modem.
Gaat voorop de pod binnen 15 minuten het knipperende witte lampje uit?
Zo ja, dan is die al gekoppeld en zou je de wifi verbinding kunnen gebruiken.
Zo nee, laat het hier weten, dan kan een Ziggo moderator dieper in de systemen kijken.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Het kan zelfs zijn dat de pods al automatisch overgenomen zijn door het nieuwe modem.
Gaat voorop de pod binnen 15 minuten het knipperende witte lampje uit?
Zo ja, dan is die al gekoppeld en zou je de wifi verbinding kunnen gebruiken.
Zo nee, laat het hier weten, dan kan een Ziggo moderator dieper in de systemen kijken.
OK, ga ik proberen. Laat het weten of het werkt.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.