1
Vraag
2
Reacties
Appko

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wifi Pod ventilator draait continu

De ventilator van één wifipods draait continu. Overdag niet zo'n probleem qua geluid, 's-nachts wel.

De kamer is vrij koel. De wifipod is erg warm. Ik ben bang dat het geluid erger gaat worden, omdat ik ook berichten zie over brommende pods.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @Appko, welkom op de Community! 

Bijzonder frustrerend dat de Pod zoveel lawaai maakt. Ik kan mij voorstellen dat dit erg frustrerend is en zorg er dan ook graag voor dat je nieuwe krijgt om dit probleem op te lossen. Ik heb deze nu voor je aangevraagd. Je ontvangt een mail met daarin een Track & Trace van PostNL. 

De defecte WifiPod(s) moet je straks naar ons terug sturen. Je krijgt hiervoor ook informatie per mail toegestuurd :-). 

Bekijk in context

3 Reacties 3
MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

zorg dat uw postcode en huisnummer in uw community profiel staan

 

dan kan een ziggo moderator hier u bij helpen , deze komen meestal binnen 1-2 werkdagen langs

Appko
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sorry, zal ik gelijk doen.  Dit gaf meer problemen dan verwacht. Geen avatar te zien rechtsbovenin.  Maar is opgelost. Ik gebruikte Browser Chrome, daar was de Avatar niet te zien, in Edge wel.

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @Appko, welkom op de Community! 

Bijzonder frustrerend dat de Pod zoveel lawaai maakt. Ik kan mij voorstellen dat dit erg frustrerend is en zorg er dan ook graag voor dat je nieuwe krijgt om dit probleem op te lossen. Ik heb deze nu voor je aangevraagd. Je ontvangt een mail met daarin een Track & Trace van PostNL. 

De defecte WifiPod(s) moet je straks naar ons terug sturen. Je krijgt hiervoor ook informatie per mail toegestuurd :-). 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic