Dag allemaal,
Vanmiddag mijn wifi versterker binnen gekregen (Ziggo Wifibooster Pod), die ik graag installeer. Ik heb de SmartWifi app gedownload en daarop aangemeld. Helaas kom ik niet verder dan de eerste twee stappen. Bij punt 3 gaat het mis, en kan mijn app geen verbinding krijgen met mijn modem (terwijl alles gewoon prima werkt op onze tv, telefoon, internet). Hoe kan ik dit oplossen, en is dit een bekend probleem? Heeft het te maken de mogelijke bridge-stand waarin mijn modem staat, waardoor de app geen verbinding kan krijgen met mijn modem? En, wat kan ik er aan doen om die bridge-stand te wijzigen? Of moet je dit via de klantenservice van Ziggo laten doen en kan je dit niet zelf..
Veel vragen..
Ik hoor het graag!
Groet Maarten
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dag allemaal,
Het is inmiddels gelukt. Mijn instellingen e.d. waren gewoon prima in orde en de wifibooster zou gewoon moeten werken. Ook signaal van wifi is goed. Dit alles geconstateerd door een medewerker van de helpdesk. Zijn advies om het wifimodem te resetten, en daarna minstens een uur te wachten, heeft ervoor gezorgd dat ik gisterenavond met succes de wifi pod heb kunnen installeren! Nu perfecte verbinding op bovenverdieping.
Mijn modem stond ook niet in bridge, na een eerste keer bellen werd mijn modem juist in bridge gezet.. een andere medewerker heeft dat later weer terug gedraaid en goed advies gegeven.
Allemaal bedankt voor het meedenken!
Groet en fijne dag
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
De zeshoekige SmartWifi pod kun je niet gebruiken als het modem in bridge staat.
Het modem moet in router modus staan en dat kun je niet zelf meer, maar de helpdesk kan dit doen voor je.
Maar je zal wel een reden gehad hebben om het modem in bridge-stand te zetten, dus bezint eer ge begint….
Als mijn vermoeden klopt heeft u een eigen router achter de modem in bridge dan heeft u niks aan de zeshoekige pods.
In dat geval heeft u meer aan een Deco M4 set of andere kwalitatieve accespunten
Goedemorgen @maarten langbro, vervelend dat de app geen verbinding maakt met het modem! Zo heb je natuurlijk weinig aan de Wifi Pod!
Klopt het vermoeden van @RoWi.? We horen graag!
Dag allemaal,
Het is inmiddels gelukt. Mijn instellingen e.d. waren gewoon prima in orde en de wifibooster zou gewoon moeten werken. Ook signaal van wifi is goed. Dit alles geconstateerd door een medewerker van de helpdesk. Zijn advies om het wifimodem te resetten, en daarna minstens een uur te wachten, heeft ervoor gezorgd dat ik gisterenavond met succes de wifi pod heb kunnen installeren! Nu perfecte verbinding op bovenverdieping.
Mijn modem stond ook niet in bridge, na een eerste keer bellen werd mijn modem juist in bridge gezet.. een andere medewerker heeft dat later weer terug gedraaid en goed advies gegeven.
Allemaal bedankt voor het meedenken!
Groet en fijne dag
Ah, super fijn dat het inmiddels allemaal is gelukt en je dit met ons deelt @maarten langbro! Heel erg dank voor deze terugkoppeling.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.