Veenb70

Level 2
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Storing Wifi / Internet

Het volgende probleem met Ziggo,

Sinds maandag 13 september 8:32uur hebben wij een storing, deze storing is volgens de laatste gegevens op 29 september opgelost om 11:26, twijfelachtig omdat die datum al een aantal keren is verschoven. Het grootste probleem dat wij hebben is dat de telefoons, tablets, playstations, TV's enz verbinding kunnen maken met het internet, allemaal wifi met internet, op twee telefoons na deze kunnen wel verbinden maar alleen zonder internet. Ziggo modem herstart, op de telefoons het netwerk vergeten en opnieuw opgestart en verbonden, maar nog steeds wifi verbonden zonder internet. Zoals gebruikelijk weet Ziggo niet wat er aan de hand is en verwijst ons naar de community. Is er hier iemand die wel een oplossing kan aandragen?

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Om je binnenkomend signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?

Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?

https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

Veenb70
Topicstarter
Level 2
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dat heeft er weinig mee te maken, alles werkte prima totdat er een storing is gemeld op ons adres (en meerdere in onze straat) die misschien volgende week is opgelost. En alleen op twee mobiele telefoons werkt het internet via de wifi niet. Dus om nu foto's te plaatsen waar Ziggo binnenkomt lijkt mij overbodig. En het klinkt misschien een beetje vreemd, maar ik ben Ziggo meer dan zat met alle problemen die zich constant voordoen. En telkens weer vraag het aan de community, laten ze zelf eens wat oplossen. Mooi verdien model iets verkopen en andere de problemen laten oplossen. Zo dat ben ik ook weer kwijt. Ik wilde alleen weten of er iemand een slim trucje had om de twee mobieltjes weer het internet op te laten kunnen via de wifi.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Welke telefoons zijn dit?

Graag merk en systeemsoftware.

Uitgelicht topic