Ik heb een vervangend Ziggo Connect modem gekregen en de naam van mijn Wifi netwerk is gewijzigd. Het lukt me niet om m.b.v. WPS verbinding te maken met mijn Canon Pixma MG3200 printer. Bij mijn vorige modem was het zo gefixt maar op een of andere manier werkt WPS niet. Iemand tips? Bedankt alvast!
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Snannie schreef:Ik heb een vervangend Ziggo Connect modem gekregen en de naam van mijn Wifi netwerk is gewijzigd. Het lukt me niet om m.b.v. WPS verbinding te maken met mijn Canon Pixma MG3200 printer. Bij mijn vorige modem was het zo gefixt maar op een of andere manier werkt WPS niet. Iemand tips? Bedankt alvast!
@Snannie Log even in op je modem en zet tijdelijk de 5Ghz wifi uit en druk dan weer op de wps, daarna kan je de 5Ghz weer aanzetten.
Meestal werkt het dan.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@Snannie schreef:Ik heb een vervangend Ziggo Connect modem gekregen en de naam van mijn Wifi netwerk is gewijzigd. Het lukt me niet om m.b.v. WPS verbinding te maken met mijn Canon Pixma MG3200 printer. Bij mijn vorige modem was het zo gefixt maar op een of andere manier werkt WPS niet. Iemand tips? Bedankt alvast!
@Snannie Log even in op je modem en zet tijdelijk de 5Ghz wifi uit en druk dan weer op de wps, daarna kan je de 5Ghz weer aanzetten.
Meestal werkt het dan.
Goedemorgen @Snannie
We zijn inmiddels al een paar dagen verder en erg nieuwsgierig of het is gelukt met de WPS verbinding.
Laat je het weten als de Community je nog van support kan voorzien?
Hi ja het uitzetten van 5g heeft geholpen dank je wel! 😄
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.