Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik heb een vervangend Ziggo Connect modem gekregen en de naam van mijn Wifi netwerk is gewijzigd. Het lukt me niet om m.b.v. WPS verbinding te maken met mijn Canon Pixma MG3200 printer. Bij mijn vorige modem was het zo gefixt maar op een of andere manier werkt WPS niet. Iemand tips? Bedankt alvast!
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Snannie schreef:Ik heb een vervangend Ziggo Connect modem gekregen en de naam van mijn Wifi netwerk is gewijzigd. Het lukt me niet om m.b.v. WPS verbinding te maken met mijn Canon Pixma MG3200 printer. Bij mijn vorige modem was het zo gefixt maar op een of andere manier werkt WPS niet. Iemand tips? Bedankt alvast!
@Snannie Log even in op je modem en zet tijdelijk de 5Ghz wifi uit en druk dan weer op de wps, daarna kan je de 5Ghz weer aanzetten.
Meestal werkt het dan.
@Snannie schreef:Ik heb een vervangend Ziggo Connect modem gekregen en de naam van mijn Wifi netwerk is gewijzigd. Het lukt me niet om m.b.v. WPS verbinding te maken met mijn Canon Pixma MG3200 printer. Bij mijn vorige modem was het zo gefixt maar op een of andere manier werkt WPS niet. Iemand tips? Bedankt alvast!
@Snannie Log even in op je modem en zet tijdelijk de 5Ghz wifi uit en druk dan weer op de wps, daarna kan je de 5Ghz weer aanzetten.
Meestal werkt het dan.
Goedemorgen @Snannie
We zijn inmiddels al een paar dagen verder en erg nieuwsgierig of het is gelukt met de WPS verbinding.
Laat je het weten als de Community je nog van support kan voorzien?
Hi ja het uitzetten van 5g heeft geholpen dank je wel! 😄
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...