1
Vraag
2
Reacties
Snannie

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Wifi Canon MG3200 printer werkt niet

Ik heb een vervangend Ziggo Connect modem gekregen en de naam van mijn Wifi netwerk is gewijzigd. Het lukt me niet om m.b.v. WPS verbinding te maken met mijn Canon Pixma MG3200 printer. Bij mijn vorige modem was het zo gefixt maar op een of andere manier werkt WPS niet. Iemand tips? Bedankt alvast!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Boris de Kat

Level 16
  • 1296Posts
  • 34Oplossingen
  • 296Likes

@Snannie  schreef:

Ik heb een vervangend Ziggo Connect modem gekregen en de naam van mijn Wifi netwerk is gewijzigd. Het lukt me niet om m.b.v. WPS verbinding te maken met mijn Canon Pixma MG3200 printer. Bij mijn vorige modem was het zo gefixt maar op een of andere manier werkt WPS niet. Iemand tips? Bedankt alvast!


@Snannie  Log even in op je modem en zet tijdelijk de 5Ghz wifi uit en druk dan weer op de wps, daarna kan je de 5Ghz weer aanzetten.

Meestal werkt het dan.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Boris de Kat

Level 16
  • 1296Posts
  • 34Oplossingen
  • 296Likes

@Snannie  schreef:

Ik heb een vervangend Ziggo Connect modem gekregen en de naam van mijn Wifi netwerk is gewijzigd. Het lukt me niet om m.b.v. WPS verbinding te maken met mijn Canon Pixma MG3200 printer. Bij mijn vorige modem was het zo gefixt maar op een of andere manier werkt WPS niet. Iemand tips? Bedankt alvast!


@Snannie  Log even in op je modem en zet tijdelijk de 5Ghz wifi uit en druk dan weer op de wps, daarna kan je de 5Ghz weer aanzetten.

Meestal werkt het dan.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen @Snannie

 

We zijn inmiddels al een paar dagen verder en erg nieuwsgierig of het is gelukt met de WPS verbinding. 
Laat je het weten als de Community je nog van support kan voorzien?

Snannie
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hi ja het uitzetten van 5g heeft geholpen dank je wel! 😄

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic