loire26

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Wifi Booster werkt niet

Heb een Wifi Booster via stopcontact, heeft gewerkt maar nu werkt deze niet meer. De home lampjes op beide delen branden niet

2 Reacties 2
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

heb je ze al opnieuw gekoppeld

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemiddag @loire26 en welkom op de Community, 

Balen dat de Wifiboosters via het stopcontact niet doen wat ze horen te doen! Ik begrijp dat het “Home” symbool helemaal uitstaat. Het lijkt er dan sterk op 
dat er iets misgaat met de stroomtoevoer. Heb je de wifiboosters al eens rechtstreeks op een aantal andere stopcontacten getest? Reset en koppel de Wifibooster adapters ook eens opnieuw zoals @anoniemforum ook oppert. 
Kijk daarnaast of het op te lossen is met deze stappen. 

Reset als bovenstaande niet werkt de Wifibooster met deze stappen:

  1. Druk met een tandenstoker of een ander scherp puntig object de reset knop (aan de linkerzijde van adapter A, onder de Security knop) voor gedurende 10 seconden in
  2. De ledjes op de adapter gaan knipperen. Alle leds knipperen met uitzondering van de power-led
  3. Laat de reset knop los
  4. Het apparaat is gereset naar fabrieksinstellingen


Helpt dit allemaal niet, dan ben ik bang dat de Wifibooster via het stopcontact defect is. Zo te zien heb je de Wifibooster in bruikleen, als het apparaat stuk blijkt te zijn kan ik kosteloos een nieuwe set toesturen.
De defecte Wifibooster stuur je dan retour. Laat het maar weten als het ook met bovenstaande tips nog niet lukt. 

Alvast een prettig weekend!

Groeten,

Paul 

Uitgelicht topic