Krijg een melding dat bij het installeren van de pod dat deze door een ander in gebruik is. Het lampje blijft knipperen.
De pod is ook niet zichtbaar in de app.
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Busamuis schreef:Krijg een melding dat bij het installeren van de pod dat deze door een ander in gebruik is. Het lampje blijft knipperen.
De pod is ook niet zichtbaar in de app.
Als het bij die eerste stap al fout gaat kan de Pod nooit zichtbaar worden. Dan lijkt met de nadruk op 'lijkt' het er toch op dat deze Pod door een andere gebruiker eerder is aangemeld.
Zover ik goed op de hoogte ben zou deze pod voor Ziggo binnen het achterliggende systeem zichtbaar zijn als horende bij jouw account. Gelet op de reactie van @Jamyla is de Pod wel geregistreerd op jouw account.
Probeer dan toch een stopcontact dichter bij de connectbox.
Ja sorry voor de late reactie....
Maar alles werkt naar behoren nu. Iedereen bedankt voor de snelle reacties.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Goedemiddag @Busamuis
Het is uiteraard niet de bedoeling dat jij hierdoor je installatie niet kan voltooien.
Mogelijk gaat er ergens iets mis in de registratie van de serienummers.
Wil je jouw profiel aanleveren met daarin je postcode + huisnummer en een foto sturen van het S/N nummer van de betreffende Pod?
Marco Bos
Adres verwijderd door moderator vanwege privacy.
En natuurlijk bedankt voor jullie snelle reactie.
Dankjewel @Busamuis
Ik heb alles nagekeken, maar de melding die je krijgt is een algemeen bekende foutmelding. Het is niet zo dat de Pod bij een ander adres hoort, maar de Pod heeft 60 minuten installatietijd nodig na het installeren van de 1e pod om online te komen en gekoppeld te zijn aan de 1e Pod en het modem 🙂
En moet ik de tweede pod gewoon in de stopcontact houden.?
@Busamuis schreef:En moet ik de tweede pod gewoon in de stopcontact houden.?
Ja, die mag er eigenlijk niet meer uit.
De pod staat nu twee uur aan maar geen verschil. Witte lampje blijft knipperen.
Hallo @Busamuis,
Heeft hij in de tussentijd wel verbinding gemaakt? Het kopt dat hij aangesloten moet blijven.
Nee totaal niet. Blijft knipperen dat blijft het bij.
Kan deze ook niet aanmelden zie vorige berichten.
Zie je hem inmiddels wel in de app verschijnen of nog steeds niet?
Nee Aanmelden lukt niet blijft knipperen. In de app. daar is die ook niet zichtbaar.
Ik ben er nu wel klaar mee. Ik stuur het wel terug.
@Busamuis ik heb op de pagina gelezen dat we de Pod wel uit het stop contact mogen halen, probeer eens een stopcontact dichter bij de connectbox zeg binnen 3 meter. De pod hoort zich dan opnieuw te melden bij het achterliggend systeem.
Heb je de bewuste pod wel of niet kunnen scannen /aanmelden via de app?
Krijg een melding dat bij het installeren van de pod dat deze door een ander in gebruik is. Het lampje blijft knipperen.
De pod is ook niet zichtbaar in de app.
@Busamuis schreef:Krijg een melding dat bij het installeren van de pod dat deze door een ander in gebruik is. Het lampje blijft knipperen.
De pod is ook niet zichtbaar in de app.
Als het bij die eerste stap al fout gaat kan de Pod nooit zichtbaar worden. Dan lijkt met de nadruk op 'lijkt' het er toch op dat deze Pod door een andere gebruiker eerder is aangemeld.
Zover ik goed op de hoogte ben zou deze pod voor Ziggo binnen het achterliggende systeem zichtbaar zijn als horende bij jouw account. Gelet op de reactie van @Jamyla is de Pod wel geregistreerd op jouw account.
Probeer dan toch een stopcontact dichter bij de connectbox.
Beste wensen
Nogmaals ik heb er twee en 1 er van werkt niet.
Deze krijg ik dus niet aangemeld.
En ja ik heb alles wat aangegeven is geprobeerd.
Mijn advies beide pods moeten bij Ziggo worden losgekoppeld zodat je deze opnieuw moet aanmelden!!
Als een Pod bij eerste in gebruikname dit al aangeeft deugd er simpelweg iets niet. De uitleg van een algemene foutmelding wil er bij mij niet in. Of de melding is zo algemeen dat we hier in plaats van 'een andere gebruiker' aan een Mijn Ziggo account moeten lezen, dat kan natuurlijk ook het eigen account zijn.
Wat ik nu meen te begrijpen is dat bij het ingebruiknemen dus de eerste aanmelding van een Pod dit probleem kan opleveren, dan moet de Pod wel de QR code zijn gescand.
Klopt mijn gedachtegang @Lotte
@Busamuis Ik heb het een en het ander uitgezocht en we zijn eruit! De wifi pod was gekoppeld aan een ander modem, hier hebben we hem verwijderd. Ik wil je vragen om de installatie vanaf het begin te doorlopen. De melding moet dan verdwijnen en de koppeling moet gemaakt worden.
@RoWi. Ik meende hetzelfde maar er zat in ons systeem iets verkeerd.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.