Krijg een melding dat bij het installeren van de pod dat deze door een ander in gebruik is. Het lampje blijft knipperen.
De pod is ook niet zichtbaar in de app.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@Lotte schreef:@BusamuisIk heb het een en het ander uitgezocht en we zijn eruit! De wifi pod was gekoppeld aan een ander modem, hier hebben we hem verwijderd. Ik wil je vragen om de installatie vanaf het begin te doorlopen. De melding moet dan verdwijnen en de koppeling moet gemaakt worden.
@RoWi.Ik meende hetzelfde maar er zat in ons systeem iets verkeerd.
Het is gevonden daar gaat het om, blijft het wel apart dat deze Pod aan een ander modem zat gekoppeld. Dat kan bijna alleen als dit exemplaar al is teruggestuurd door een andere klant. Of we deze zelf bij een ander modem aanmelden.
@Busamuis gelukkig dat één en ander nu duidelijk is. Heb je dit al kunnen uitproberen? Hoe werkt het nu?
We horen het graag! 🙂
Ja sorry voor de late reactie....
Maar alles werkt naar behoren nu. Iedereen bedankt voor de snelle reacties.
@Busamuis welnee, geen sorry! Fijn dat het gelukt is!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.