1
Vraag
2
Reacties
RuudZZ

Level 3
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Wifi Booster geen verbinding

 

Ik kreeg van ZIggo een nieuw ( wit) modem omdat mijn Wifi Booster ( adapter A en B ) het niet meer deed. 

nu heb ik na alles succesvol geinstalleerd, nog steeds geen Wifi Booster signaal.

Adapter A zijn de 3 ledjes GROEN

Adapter B  "het huisje" en de "stroom" symbolen staan op GROEN, de rest niet.

Dit was de laatste keren met het vorige modem ook al zo. 

 

de adapter er al uit gehaald, en 1st A ( met internet kabel naar modem ) en later B in het stopcontact

WPS knopje indrukken, gaf ( toen alles het nog deed, met vorige modem,   behalve de laatste keren dat ik dit modem gebruikte)   een blauw lichtje ten teken dat ik WIFI verbinding had, nu helpt het indrukken van WPS knopje geen ene fluit.  

@B ert  slimmerik, weet jij iets... 

Iemand stapsgewijze  instructies ?????

 

Ruud

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

WPS heeft geen invloed op de verbinding van de modules met het modem.

 

Module 2 krijgt zijn internet verbinding signaal via de stroom kabels die vanaf Module A komen, die weer met een netwerkkabel met het modem verbonden is.

 

Dat de andere lampjes niet branden geeft aan dat de wifi niet aanstaat in de modules.

 

Druk op beide modules de resetknop 30 seconden in, zodat ze volledig gereset worden en wacht af, het kan even duren voordat alles gereset is.

Alle wachtoorden en wifinamen zijn dan ook teruggezet naar de oorspronkelijke, zoals met de eerste installatie.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

WPS heeft geen invloed op de verbinding van de modules met het modem.

 

Module 2 krijgt zijn internet verbinding signaal via de stroom kabels die vanaf Module A komen, die weer met een netwerkkabel met het modem verbonden is.

 

Dat de andere lampjes niet branden geeft aan dat de wifi niet aanstaat in de modules.

 

Druk op beide modules de resetknop 30 seconden in, zodat ze volledig gereset worden en wacht af, het kan even duren voordat alles gereset is.

Alle wachtoorden en wifinamen zijn dan ook teruggezet naar de oorspronkelijke, zoals met de eerste installatie.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic