hermanf007

Level 4
  • 54Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Wifi: Bad request

Bad Request

 

de hele dag gezeik gehad met het aanzetten van wifi lukt ook niet dan gezeik met modem gaat tot 2x spontaan uit en dan nu deze melding als ik wil inloggen. 

 

Your browser sent a request that this server could not understand.
Size of a request header field exceeds server limit.

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@hermanf007 "Ik heb mijn wifi connectie aangezet via mijn Ziggo maar dat kanker systeem geeft aan dat ie aan is en vervolgens zie ik het nergens daarna valt mijn internet connectie tot 2 maal toe uit en nu vraag ik me serieus af wat jullie aan het uitspoken zijn ?"

 

Je wifi connectie aanzetten in Mijn Ziggo?

Je wifi instellingen zijn alleen in te stellen in je modem en niet in je Mijn Ziggo.

 

Om je binnenkomend en uitgaand signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?

Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?

https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?

 

 

En bedenk dat je ook met huisregels te maken hebt hier en geen kwetsende woorden mag gebruiken waar mensen met regelmaat jaren ziek van zijn en waaraan een aantal mensen aan overlijden.

Bekijk in context

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@hermanf007 Het is al een poos stil onder dit topic. We horen graag van je of wij je hier verder kunnen helpen. Het aanbod om een storingsmonteur voor jou te regelen staat nog steeds. 

Bekijk in context

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes

Goedemorgen @hermanf007

De berichten die je hier plaatst zijn in strijd met de huisregels doordat je gebruik maakt van scheldwoorden, Paul heeft je hier eerder ook op gewezen. Houd bij het plaatsen van een bericht de huisregels in het vizier, mocht het opnieuw gebeuren dan zijn we genoodzaakt om een officiële waarschuwing te geven. 

De berichten waar het over gaat zijn aangepast of verwijderd. 

Bekijk in context

38 Reacties 38
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

To evaluate your incoming signal, can you post here from your modem the full pages of downstream and upstream values with a screenshot and last days Network history?


Where can I find the up and downstream values of my modem?
https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...


Can you place a photo here of the first place where Ziggo enters your house with any splitters and amplifiers and modem in the photo?

hermanf007
Topicstarter
Level 4
  • 54Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Ik heb mijn wifi connectie aangezet via mijn Ziggo maar dat ***** systeem geeft aan dat ie aan is en vervolgens zie ik het nergens daarna valt mijn internet connectie tot 2 maal toe uit en nu vraag ik me serieus af wat jullie aan het uitspoken zijn ? Wordt ik afgeluisterd of zo ?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@hermanf007 "Ik heb mijn wifi connectie aangezet via mijn Ziggo maar dat kanker systeem geeft aan dat ie aan is en vervolgens zie ik het nergens daarna valt mijn internet connectie tot 2 maal toe uit en nu vraag ik me serieus af wat jullie aan het uitspoken zijn ?"

 

Je wifi connectie aanzetten in Mijn Ziggo?

Je wifi instellingen zijn alleen in te stellen in je modem en niet in je Mijn Ziggo.

 

Om je binnenkomend en uitgaand signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?

Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?

https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?

 

 

En bedenk dat je ook met huisregels te maken hebt hier en geen kwetsende woorden mag gebruiken waar mensen met regelmaat jaren ziek van zijn en waaraan een aantal mensen aan overlijden.

hermanf007
Topicstarter
Level 4
  • 54Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Bert je lult uit je nek. Ik kan ten alle tijden of beter gezegd ik kon altijd via " Mijn ziggo" als ik daar inlogde onder de kop "internet" helemaal naar onderen scrollen onder het kopje " wifi aan /uit" de wifi bedienen. dat het nu niet meer werkt ligt aan het feit dat Ziggo een zo genaamde nieuwe website heeft gelanceerd als ik de modem via 192.168.11 wil inkomen. Daar gaat hem al gelijk mis omdat ik daar de 1ste paar jaar zo in kon loggen en nu niet meer want dan verschijnt er een kut site die dat wil regelen voor je. en zelfs inloggen daar gaat mis. Maar ik ben het meer dan zat met ziggo waar van alles en nog wat mis blijft gaan en zogenaamde modereators die zich zelf expert noemen mij willen vertellen wat ik allemaal wel of niet fout heb gedaan. Weet je wat **bleep** you zoek het lekker uit. 

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

@hermanf007 Ben je niet in de war?

 

Steefb_0-1642199748787.png

 

Wifispots is niet je eigen wifi.

 

 

Kijk eerst naar je eigen instellingen .

 

http://192.168.178.1

 

hermanf007
Topicstarter
Level 4
  • 54Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Nog zo'n idiot die door ziggo betaalt wordt ? nee ik ben niet in de war. Ik heb geen corona mijn hersenen zijn niet aangetast zoals blijkbaar bij het merendeel dat bij ZIggo werkt.

Wat je ziet op dat plaatje bediend je wifi van je eigen ziggo modem en niet van die *** koning van Nederland zijn internet. Ben ik nu duidelijk ?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@hermanf007 Je hebt het tegen andere klanten die klanten helpen en die dat voor hun lol doen.

En ze weten prima hoe Ziggo werkt.

 

Veel succes verder gewenst.

hermanf007
Topicstarter
Level 4
  • 54Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Ik ken dat ip uit mijn kop. Zo hoor je dat niet aan te passen. Dat zou moeten werken via " mijn ziggo" sinds dag 1 werkt dat zo bij ziggo sinds ik er klant ben al ruim 10 jaar. 

hermanf007
Topicstarter
Level 4
  • 54Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Dat mag jij vinden ik vind dat niet allemaal weten waar ze over spreken. en ik heb geen zin om weer uren bezig te zijn om een probleem op te lossen voor ziggo waar ik Niet voor betaald wordt. Ik ben geen gekkie henkie.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit plaatje zet je wifispots aan op je modem en dan kun je ook gebruik maken van de wifispots van andere Ziggo modems.

Zet je de wifispots uit, dan kun je ook geen gebruik maken van de wifispots op andere modems.

 

Of de wifispots aanstaan of uitstaan heeft niets met je eigen wifi thuis te maken.

 

Bert_0-1642200759113.png

 

hermanf007
Topicstarter
Level 4
  • 54Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

man je lult uit je nek ik heb altijd maar 1 modem gehad en nooit meerdere en dus heb ik op die ene modem die heb wifi aan en uit kunnen zetten maar iemand bij ziggo heeft dat aangepast zeker nadat jij bij ziggo gekomen anders wist je waar ik het over had. 

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@hermanf007  schreef:

Dat mag jij vinden ik vind dat niet allemaal weten waar ze over spreken. en ik heb geen zin om weer uren bezig te zijn om een probleem op te lossen voor ziggo waar ik Niet voor betaald wordt. Ik ben geen gekkie henkie.


Dan laat je een monteur komen met de kans dat je de kosten zelf moet betalen, als het aan je eigen deel van je coax netwerk ligt.

Aan jouw de keus.

Mogelijk kan het al opgelost worden zonder dat een monteur hoeft te komen en zonder risico voor kosten.

Dat is de enige reden waarom de eerdere vragen gesteld zijn.

 

Wil je dat niet, prima, maar gedraag je dan in ieder geval een beetje, zoals je zelf behandeld wilt worden.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@hermanf007  schreef:

man je lult uit je nek ik heb altijd maar 1 modem gehad en nooit meerdere en dus heb ik op die ene modem die heb wifi aan en uit kunnen zetten maar iemand bij ziggo heeft dat aangepast zeker nadat jij bij ziggo gekomen anders wist je waar ik het over had. 


@hermanf007 Ik heb al 17 jaar internet van Ziggo.

hermanf007
Topicstarter
Level 4
  • 54Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Droom lekker verder Bert

Het ligt niet aan mijn coax verbinding het komt allemaal door die hoeren fusie tussen Vodavone en Ziggo sinds die tijd is er van alles mis gegaan. Vandaar dat je sinds dien Ziggo niet mag bellen voor support online maar enkel op de forums kijken Je lukt wel kabinet Rutte. zoveel blunders zoveel leugens en totaal geen inzicht hoe het systeem precies functioneert.

hermanf007
Topicstarter
Level 4
  • 54Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

andere  klanten? ik ik zie enkel jou reageren. Jij representeert ziggo hier toch ? 

hermanf007
Topicstarter
Level 4
  • 54Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Ik heb helemaal in het begin gezegd tegen ziggo dat die fusie met vodafone niet goed zal gaan en tot op heden heb ik nog altijd gelijk. mensen die luckraak hun email ineens kwijt zijn en joost mag weten hoeveel andere problemen er allemaal zijn ontstaan. Ik vind de titel supermoderator totaal niet van toepassing voor jouw bert. zoveel weet je niet.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemorgen @hermanf007 en een warm welkom op de Community,

Het is goed dat je dit forum gevonden hebt voor het stellen van je vraag. De hier aanwezige experts hebben zo te lezen ook al de nodige suggesties gegeven om je verder te helpen m.b.t. je vraag. Dat de frustraties hoog oplopen op het moment dat iets niet werkt kan ik mij uiteraard voorstellen. Alleen laten we op dit forum wel op een respectvolle & vriendelijke manier met elkaar omgaan. Schelden en smijten met hele vervelende ziektes is in strijd met de huisregels die hier na te lezen zijn. 

Nu inhakend op het probleem; volgens mij worden er een aantal zaken door elkaar gehaald zoals experts @Bert en @Steefb ook al aangeven. Je hebt enerzijds WifiSpots wat via Mijn Ziggo in te stellen is. Daarnaast heb je het interne IP (http://192.168.178.1) adres waarmee je in kunt loggen op je eigen SmartWifi modem.

Indien je problemen ervaart met het gebruik van WifiSpots raad ik aan deze pagina te bekijken. 

Wil je inloggen op je (SmartWifi) modem om daarop bijvoorbeeld het Wifi signaal (2.4 en 5.0Ghz) uit te zetten dan lees je hier hoe je dit eenvoudig doet. Let op: om in te kunnen loggen op de routerinterface van het modem dient het apparaat waarmee je wilt inloggen wel verbinding te hebben met het (draadloze) netwerk van het modem. Mocht het niet lukken dan horen wij het graag. 

hermanf007
Topicstarter
Level 4
  • 54Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Dank je voor de uitleg. Dus ik ging eens kijken op jou advies en dit is wat ik te zien krijg.

400 Bad Request

Request Header Or Cookie Too Large

nginx

Uitgelicht topic