Rabhan

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

WiFipods - iPhone gaat niet naar sterkste signaal

Ik heb onlangs wifipods geïnstalleerd en ik merk dat mijn bijv mijn iPhone niet automatisch naar het sterkste signaal overgaat. Als deze aan het wifisignaal van de modem vastzit, dan schakelt het niet naar een wifipod op 1 meter afstand. Is dit een instelling ergens?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 51012Posts
  • 3191Oplossingen
  • 11582Likes

Het mesh systeem kijkt waar de apparaten het meest zijn en verdelen de apparaten, zodat de apparaten de verbinding en snelheid krijgen die ze met regelmaat vragen.

Als de pods geïnstalleerd zijn, dan kan het tot een uur duren voordat de eerste verdeling uitgevoerd is en hoe één en ander over te schakelen.

Om helemaal in balans te zijn kan het een paar dagen duren voordat het echt lekker loopt is mijn ervaring en van anderen die de pods al een tijd in huis hebben.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 51012Posts
  • 3191Oplossingen
  • 11582Likes

Het mesh systeem kijkt waar de apparaten het meest zijn en verdelen de apparaten, zodat de apparaten de verbinding en snelheid krijgen die ze met regelmaat vragen.

Als de pods geïnstalleerd zijn, dan kan het tot een uur duren voordat de eerste verdeling uitgevoerd is en hoe één en ander over te schakelen.

Om helemaal in balans te zijn kan het een paar dagen duren voordat het echt lekker loopt is mijn ervaring en van anderen die de pods al een tijd in huis hebben.

Bekijk in context

Uitgelicht topic