1
Vraag
2
Reacties
JoR

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

WiFipod installeren, melding dat deze pod nog gekoppeld is.

De genoemde pod zou bij een andere gebruiker nog aangemeld zijn. Is deze te resetten? En hoe moet ik dan te werk gaan?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Serkan
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 11969Posts
  • 914Oplossingen
  • 4627Likes

Goedemorgen allemaal,

@JoR bedankt voor het starten van je topic.
Ik stuur je even een privébericht om dit verder voor je af te handelen. 

 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6548Posts
  • 239Oplossingen
  • 5124Likes

Dag @JoR 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens (net als u) ook gewoon klant ben.

Om deze SmartWifi Pods te kunnen gebruiken moet u de serienummers tussen haakjes achter uw postcode in uw profiel zetten, dan kunnen Ziggo-moderators nagaan of deze pods door u te gebruiken zijn. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor deze moderators. Uw profielpagina vindt u hier.

Omdat het vrijgeven van deze pods niet wordt gedaan via een enkele muisklik van de moderator maar door een andere afdeling, moet u er wel op rekenen dat het meestal iets van drie werkdagen duurt voordat u ze kunt installeren. 

Zodra Ziggo een SMS heeft verstuurd kunt u de SmarWifi Pods installeren.

 

⚠️ Misschien ten overvloede: SmartWifi Pods kunnen alleen op uw abonnement worden overgezet als de vorige eigenaar ook daadwerkelijk de eigenaar was en ze niet in bruikleen heeft gehad van Ziggo.
RoWi.

Level 20
  • 18504Posts
  • 767Oplossingen
  • 6359Likes

-delete- 

JoR
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb deze pod van een privé persoon gekocht.

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6548Posts
  • 239Oplossingen
  • 5124Likes

Dag @JoR 

Zoals ik al schreef geen enkel probleem als de verkoper ook eigenaar was van de pods. 
Een Ziggo-moderator komt binnen afzienbare tijd langs in dit topic.

Ook in dit topic vindt u meer informatie.

JoR
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Zover al bedankt voor de info Wim.

Serkan
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 11969Posts
  • 914Oplossingen
  • 4627Likes

Goedemorgen allemaal,

@JoR bedankt voor het starten van je topic.
Ik stuur je even een privébericht om dit verder voor je af te handelen. 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic