De genoemde pod zou bij een andere gebruiker nog aangemeld zijn. Is deze te resetten? En hoe moet ik dan te werk gaan?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen allemaal,
@JoR bedankt voor het starten van je topic.
Ik stuur je even een privébericht om dit verder voor je af te handelen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dag @JoR
Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens (net als u) ook gewoon klant ben.
Om deze SmartWifi Pods te kunnen gebruiken moet u de serienummers tussen haakjes achter uw postcode in uw profiel zetten, dan kunnen Ziggo-moderators nagaan of deze pods door u te gebruiken zijn. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor deze moderators. Uw profielpagina vindt u hier.
Omdat het vrijgeven van deze pods niet wordt gedaan via een enkele muisklik van de moderator maar door een andere afdeling, moet u er wel op rekenen dat het meestal iets van drie werkdagen duurt voordat u ze kunt installeren.
Zodra Ziggo een SMS heeft verstuurd kunt u de SmarWifi Pods installeren.
⚠️ Misschien ten overvloede: SmartWifi Pods kunnen alleen op uw abonnement worden overgezet als de vorige eigenaar ook daadwerkelijk de eigenaar was en ze niet in bruikleen heeft gehad van Ziggo. |
-delete-
Ik heb deze pod van een privé persoon gekocht.
Zover al bedankt voor de info Wim.
Goedemorgen allemaal,
@JoR bedankt voor het starten van je topic.
Ik stuur je even een privébericht om dit verder voor je af te handelen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.