vanZoest
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

WiFibooster geeft geen verbinding via wifi, wel via kabel.

goedendag,

sinds een aantal dagen ontvang ik via onze wifibooster (wit via kabel) geen wifi verbinding meer.

via de kabel is er wel internet verbinding dus de wifibooster wordt nu eigenlijk als switch gebruikt.

via het modem is er wel wifi verbinding.

ook na meerdere resets blijft het geval dat mijn telefoon/tablet wel de verbinding ziet maar geen verbinding kan maken (uitroepteken en met oranje tekst “geen internetverbinding.

 

wat zou hier eventueel aan de hand kunnen zijn?

 

2 Reacties 2
anoniemforum
Expert
Expert
  • 4096Reacties
  • 276Oplossingen
  • 593Likes

heb je hem al terug gezet maar zijn fabrieksinstellingen

Erik S Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 1029Reacties
  • 117Oplossingen
  • 161Likes

Dag @vanZoest en welkom hier op de Community!

Bijzonder dat je Wifibooster ineens geen werkende wifi verbinding meer geeft en dat dit plots aan de orde is. Dat de bekabelde verbinding via de booster nog wél werkt maakt het al helemaal vreemd. Resets hebben niet mogen baten begrijp ik? Hoe heb je die resets gedaan? Heb je, net als @anoniemforum eerder vroeg, ook een fabrieksreset uitgevoerd?

Probeer op je tablet en telefoon ook nog eens het draadloze netwerk van de booster te ‘vergeten’ en zet daarna opnieuw een verbinding tot stand met de booster. Mogelijk dat het dan weer werkt! 

We horen het graag 

Uitgelicht topic