Op nieuwe laptop weinig download snelheid Op iPad 245 download
laptop geeft 2.4 aan maar moet toch ook 5ghz vanzelf kunnen pakken ?
moet er iets anders I gesteld worden ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dat hangt van de laptop af of zijn wifi adapter ingesteld is op voorkeur voor 5 GHz en of die deze mogelijkheid van instellen wel heeft, vaak pakken ze de sterkste zender en dat is 2,4 GHz, maar dat is niet de snelste.
Als je 2,4 GHz en 5 GHz verschillende wifinamen geeft, kun je met de laptop de 5 GHz zender kiezen en dan weet je zeker dat deze 5 GHz verbinding heeft.
Hallo Bert
Bedankt maar ik had het voor elkaar Maar hoe ???
Hij stond op 2.4 Mijn andere apparaten op 5
Ik heb op eigenschappen geklikt en zag dat
De verbinding verbroken met de laptop en op nieuw verbinding gemaakt (automatisch) en hij stond op 5 Dus oké Maar ik denk dat de meeste mensen dit totaal niet weten. Maar andere namen geven ..een goed idee Maar ook dat is voor de meesten kunne dit echt niet
bedankt
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dat hangt van de laptop af of zijn wifi adapter ingesteld is op voorkeur voor 5 GHz en of die deze mogelijkheid van instellen wel heeft, vaak pakken ze de sterkste zender en dat is 2,4 GHz, maar dat is niet de snelste.
Als je 2,4 GHz en 5 GHz verschillende wifinamen geeft, kun je met de laptop de 5 GHz zender kiezen en dan weet je zeker dat deze 5 GHz verbinding heeft.
Hallo Bert
Bedankt maar ik had het voor elkaar Maar hoe ???
Hij stond op 2.4 Mijn andere apparaten op 5
Ik heb op eigenschappen geklikt en zag dat
De verbinding verbroken met de laptop en op nieuw verbinding gemaakt (automatisch) en hij stond op 5 Dus oké Maar ik denk dat de meeste mensen dit totaal niet weten. Maar andere namen geven ..een goed idee Maar ook dat is voor de meesten kunne dit echt niet
bedankt
Ziggo heeft daar mooie stappenplannen voor: Wifi-netwerknaam wijzigen | Klantenservice | Ziggo
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.