1
Vraag
2
Reacties
janpie180

Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

WiFi smart pods terugsturen

Hallo, ik zou graag de smart WiFi pods terugsturen, we zijn ze niet nodig. 
mvg, 

J.Bakker

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @janpie180
Een warm welkom op de Ziggo Community!

Hier was ik al om je verder te helpen! Ik zie dat je naast de SmartWifi pods er nog één extra pod bij hebt besteld. De bestelling heb je enkele dagen geleden geplaatst en de pods stonden nog niet actief. Ik moest deze dus eerst handmatig activeren, zodat ik ze vervolgens per direct weer voor je kon stopzetten. Dat is bij deze nu geregeld en je ontvangt hier zo een bevestiging van per e-mail! 🙂

Bekijk in context

5 Reacties 5
zifamdejong

Level 3
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Je kunt het beste even bellen met klanten service dan worden ze van je account gehaald ,( ik ga er gemakshalve vanuit dat je ze voor een bepaald bedrag per maand huurt) dan krijg je binnen 1 week een retourlabel en kun je ze gratis retoursturen naar ons magazijn 

succes

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Een Ziggo moderator kan dit voor je in orde maken @janpie180 

Zij komen hier vanzelf langs in dit topic.

janpie180
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Dank voor je reactie, maar ze moeten binnen 30 dagen retour. Dus geen idee hoelang het duurt voor een moderator hier reageert.

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Beste @janpie180 

Ik zal een moderator vragen je verder te helpen!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @janpie180
Een warm welkom op de Ziggo Community!

Hier was ik al om je verder te helpen! Ik zie dat je naast de SmartWifi pods er nog één extra pod bij hebt besteld. De bestelling heb je enkele dagen geleden geplaatst en de pods stonden nog niet actief. Ik moest deze dus eerst handmatig activeren, zodat ik ze vervolgens per direct weer voor je kon stopzetten. Dat is bij deze nu geregeld en je ontvangt hier zo een bevestiging van per e-mail! 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic