Vraag
Reacties
Oplossing
janpie180
Level 3

WiFi smart pods terugsturen

Hallo, ik zou graag de smart WiFi pods terugsturen, we zijn ze niet nodig. 
mvg, 

J.Bakker

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @janpie180
Een warm welkom op de Ziggo Community!

Hier was ik al om je verder te helpen! Ik zie dat je naast de SmartWifi pods er nog één extra pod bij hebt besteld. De bestelling heb je enkele dagen geleden geplaatst en de pods stonden nog niet actief. Ik moest deze dus eerst handmatig activeren, zodat ik ze vervolgens per direct weer voor je kon stopzetten. Dat is bij deze nu geregeld en je ontvangt hier zo een bevestiging van per e-mail! 🙂

Bekijk in context

5 Reacties 5
Meldingen
Aan Uit
zifamdejong
Level 3

Je kunt het beste even bellen met klanten service dan worden ze van je account gehaald ,( ik ga er gemakshalve vanuit dat je ze voor een bepaald bedrag per maand huurt) dan krijg je binnen 1 week een retourlabel en kun je ze gratis retoursturen naar ons magazijn 

succes

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Een Ziggo moderator kan dit voor je in orde maken @janpie180 

Zij komen hier vanzelf langs in dit topic.

0 Kudos
janpie180
Level 3
Topicstarter

Dank voor je reactie, maar ze moeten binnen 30 dagen retour. Dus geen idee hoelang het duurt voor een moderator hier reageert.

0 Kudos
Wim C.
Level 18
T.E.A.M.

Beste @janpie180 

Ik zal een moderator vragen je verder te helpen!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @janpie180
Een warm welkom op de Ziggo Community!

Hier was ik al om je verder te helpen! Ik zie dat je naast de SmartWifi pods er nog één extra pod bij hebt besteld. De bestelling heb je enkele dagen geleden geplaatst en de pods stonden nog niet actief. Ik moest deze dus eerst handmatig activeren, zodat ik ze vervolgens per direct weer voor je kon stopzetten. Dat is bij deze nu geregeld en je ontvangt hier zo een bevestiging van per e-mail! 🙂