Hallo, ik zou graag de smart WiFi pods terugsturen, we zijn ze niet nodig.
mvg,
J.Bakker
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @janpie180
Een warm welkom op de Ziggo Community!
Hier was ik al om je verder te helpen! Ik zie dat je naast de SmartWifi pods er nog één extra pod bij hebt besteld. De bestelling heb je enkele dagen geleden geplaatst en de pods stonden nog niet actief. Ik moest deze dus eerst handmatig activeren, zodat ik ze vervolgens per direct weer voor je kon stopzetten. Dat is bij deze nu geregeld en je ontvangt hier zo een bevestiging van per e-mail! 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Je kunt het beste even bellen met klanten service dan worden ze van je account gehaald ,( ik ga er gemakshalve vanuit dat je ze voor een bepaald bedrag per maand huurt) dan krijg je binnen 1 week een retourlabel en kun je ze gratis retoursturen naar ons magazijn
succes
Een Ziggo moderator kan dit voor je in orde maken @janpie180
Zij komen hier vanzelf langs in dit topic.
Dank voor je reactie, maar ze moeten binnen 30 dagen retour. Dus geen idee hoelang het duurt voor een moderator hier reageert.
Beste @janpie180
Ik zal een moderator vragen je verder te helpen!
Hi @janpie180
Een warm welkom op de Ziggo Community!
Hier was ik al om je verder te helpen! Ik zie dat je naast de SmartWifi pods er nog één extra pod bij hebt besteld. De bestelling heb je enkele dagen geleden geplaatst en de pods stonden nog niet actief. Ik moest deze dus eerst handmatig activeren, zodat ik ze vervolgens per direct weer voor je kon stopzetten. Dat is bij deze nu geregeld en je ontvangt hier zo een bevestiging van per e-mail! 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.