Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
Ronald65??
Level 3

WiFi pods opzeggen

Ik wil graag mijn 3 wifi pods opzeggen en retour sturen.wij zitten nu gemiddeld 4meter van de modem af dus is het zonde om ze te gebruiken.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Ronald65??

Ik help je graag bij het opzeggen van de SmartWIfi pods. Bij deze heb ik de opzegging voor je in orde gemaakt per 9 oktober 2022. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail en ook de retourdoos zit spoedig in de bus. Ik raad je aan om het verzendbewijsje van Post NL wel even goed te bewaren.

Bekijk in context

5 Reacties 5
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

een moderator komt binnen 2 a 3 werkdagen langs het topic

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Ronald65??

Ik help je graag bij het opzeggen van de SmartWIfi pods. Bij deze heb ik de opzegging voor je in orde gemaakt per 9 oktober 2022. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail en ook de retourdoos zit spoedig in de bus. Ik raad je aan om het verzendbewijsje van Post NL wel even goed te bewaren.

Ronald65??
Level 3
Topicstarter

Bedankt voor het snel regelen🥇

Ronald65??
Level 3
Topicstarter

De WiFi pods staan nog steeds op de factuur en ik heb nog niets ontvangen om ze terug te sturen

0 Kudos
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Goedemorgen @Ronald65??, de Wifi pods worden per 9 oktober uit jouw account verwijderd. Na deze datum ontvang je een retourdoos van ons waarin je ze kunt retourneren. De verrekening van het teveel betaalde bedrag zal plaatsvinden op de eerstvolgende factuur. 

0 Kudos