Ik wil graag mijn 3 wifi pods opzeggen en retour sturen.wij zitten nu gemiddeld 4meter van de modem af dus is het zonde om ze te gebruiken.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Ronald65??
Ik help je graag bij het opzeggen van de SmartWIfi pods. Bij deze heb ik de opzegging voor je in orde gemaakt per 9 oktober 2022. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail en ook de retourdoos zit spoedig in de bus. Ik raad je aan om het verzendbewijsje van Post NL wel even goed te bewaren.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
een moderator komt binnen 2 a 3 werkdagen langs het topic
Hi @Ronald65??
Ik help je graag bij het opzeggen van de SmartWIfi pods. Bij deze heb ik de opzegging voor je in orde gemaakt per 9 oktober 2022. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail en ook de retourdoos zit spoedig in de bus. Ik raad je aan om het verzendbewijsje van Post NL wel even goed te bewaren.
Bedankt voor het snel regelen🥇
De WiFi pods staan nog steeds op de factuur en ik heb nog niets ontvangen om ze terug te sturen
Goedemorgen @Ronald65??, de Wifi pods worden per 9 oktober uit jouw account verwijderd. Na deze datum ontvang je een retourdoos van ons waarin je ze kunt retourneren. De verrekening van het teveel betaalde bedrag zal plaatsvinden op de eerstvolgende factuur.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.