Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik wil graag mijn 3 wifi pods opzeggen en retour sturen.wij zitten nu gemiddeld 4meter van de modem af dus is het zonde om ze te gebruiken.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Ronald65??
Ik help je graag bij het opzeggen van de SmartWIfi pods. Bij deze heb ik de opzegging voor je in orde gemaakt per 9 oktober 2022. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail en ook de retourdoos zit spoedig in de bus. Ik raad je aan om het verzendbewijsje van Post NL wel even goed te bewaren.
een moderator komt binnen 2 a 3 werkdagen langs het topic
Hi @Ronald65??
Ik help je graag bij het opzeggen van de SmartWIfi pods. Bij deze heb ik de opzegging voor je in orde gemaakt per 9 oktober 2022. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail en ook de retourdoos zit spoedig in de bus. Ik raad je aan om het verzendbewijsje van Post NL wel even goed te bewaren.
Bedankt voor het snel regelen🥇
De WiFi pods staan nog steeds op de factuur en ik heb nog niets ontvangen om ze terug te sturen
Goedemorgen @Ronald65??, de Wifi pods worden per 9 oktober uit jouw account verwijderd. Na deze datum ontvang je een retourdoos van ons waarin je ze kunt retourneren. De verrekening van het teveel betaalde bedrag zal plaatsvinden op de eerstvolgende factuur.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...