Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik wil graag mijn 3 wifi pods opzeggen en retour sturen.wij zitten nu gemiddeld 4meter van de modem af dus is het zonde om ze te gebruiken.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Ronald65??
Ik help je graag bij het opzeggen van de SmartWIfi pods. Bij deze heb ik de opzegging voor je in orde gemaakt per 9 oktober 2022. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail en ook de retourdoos zit spoedig in de bus. Ik raad je aan om het verzendbewijsje van Post NL wel even goed te bewaren.
een moderator komt binnen 2 a 3 werkdagen langs het topic
Hi @Ronald65??
Ik help je graag bij het opzeggen van de SmartWIfi pods. Bij deze heb ik de opzegging voor je in orde gemaakt per 9 oktober 2022. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail en ook de retourdoos zit spoedig in de bus. Ik raad je aan om het verzendbewijsje van Post NL wel even goed te bewaren.
Bedankt voor het snel regelen🥇
De WiFi pods staan nog steeds op de factuur en ik heb nog niets ontvangen om ze terug te sturen
Goedemorgen @Ronald65??, de Wifi pods worden per 9 oktober uit jouw account verwijderd. Na deze datum ontvang je een retourdoos van ons waarin je ze kunt retourneren. De verrekening van het teveel betaalde bedrag zal plaatsvinden op de eerstvolgende factuur.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...