1
Vraag
2
Reacties
Ronald65??

Level 3
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

WiFi pods opzeggen

Ik wil graag mijn 3 wifi pods opzeggen en retour sturen.wij zitten nu gemiddeld 4meter van de modem af dus is het zonde om ze te gebruiken.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Ronald65??

Ik help je graag bij het opzeggen van de SmartWIfi pods. Bij deze heb ik de opzegging voor je in orde gemaakt per 9 oktober 2022. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail en ook de retourdoos zit spoedig in de bus. Ik raad je aan om het verzendbewijsje van Post NL wel even goed te bewaren.

Bekijk in context

5 Reacties 5
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2658Likes

een moderator komt binnen 2 a 3 werkdagen langs het topic

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Ronald65??

Ik help je graag bij het opzeggen van de SmartWIfi pods. Bij deze heb ik de opzegging voor je in orde gemaakt per 9 oktober 2022. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail en ook de retourdoos zit spoedig in de bus. Ik raad je aan om het verzendbewijsje van Post NL wel even goed te bewaren.

Ronald65??
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Bedankt voor het snel regelen🥇

Ronald65??
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

De WiFi pods staan nog steeds op de factuur en ik heb nog niets ontvangen om ze terug te sturen

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemorgen @Ronald65??, de Wifi pods worden per 9 oktober uit jouw account verwijderd. Na deze datum ontvang je een retourdoos van ons waarin je ze kunt retourneren. De verrekening van het teveel betaalde bedrag zal plaatsvinden op de eerstvolgende factuur. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic