Plaats geen privégegevens op dit open forum, een Ziggo moderator zal die verwijderen.
Je kunt de pods gewoon installeren.
(Hier had ik ze ook eerst in het stopcontact gestoken, maar dat maakt verder niet uit voor de aanmelding en latere melding.)
Start de SmartWifi app op en voeg de pods toe, steek ze daarna in het stopcontact.
Werkt de SmartWifi app niet goed, verwijder hem dan en installeer opnieuw en volg de stappen.
Mocht het niet lukken, laat het hier weten.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info