Marianne1528

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

WiFi pods - installatie niet goed gegaan

Goedenavond, 

vanmiddag hebben wij de Wifibooster Pods ontvangen. Echter het installeren is fout gegaan. We hebben de pods in het stopcontact gedaan en dat was niet de bedoeling volgens de mevrouw van de hulplijn van Ziggo. 
wij moeten nu via jullie hulp vragen om eea weer goed te krijgen volgens deze mevrouw. Kunt u ons helpen? Wij zijn te bereiken op **mobiel nummer verwijderd door moderator wegens privacy - let op dit is een openbaar forum** 
alvast bedankt. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Plaats geen privégegevens op dit open forum, een Ziggo moderator zal die verwijderen.

 

Je kunt de pods gewoon installeren.

(Hier had ik ze ook eerst in het stopcontact gestoken, maar dat maakt verder niet uit voor de aanmelding en latere melding.)

Start de SmartWifi app op en voeg de pods toe, steek ze daarna in het stopcontact.

Werkt de SmartWifi app niet goed, verwijder hem dan en installeer opnieuw en volg de stappen.

 

Mocht het niet lukken, laat het hier weten.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Plaats geen privégegevens op dit open forum, een Ziggo moderator zal die verwijderen.

 

Je kunt de pods gewoon installeren.

(Hier had ik ze ook eerst in het stopcontact gestoken, maar dat maakt verder niet uit voor de aanmelding en latere melding.)

Start de SmartWifi app op en voeg de pods toe, steek ze daarna in het stopcontact.

Werkt de SmartWifi app niet goed, verwijder hem dan en installeer opnieuw en volg de stappen.

 

Mocht het niet lukken, laat het hier weten.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Dag @Marianne1528! Allereerst nog van harte welkom hier op de Ziggo Community 🙂 Tof dat je ons hier hebt weten te vinden. Hopelijk heb je een goed weekend gehad!

Ik begrijp dat er wat fout is gegaan met de installatie van je nieuw SmartWifi pods en dat je hier bent gekomen voor hulp. Gelukkig is @Bert al zo vriendelijk geweest te reageren op je bericht en je te voorzien van enkele goede adviezen. We zijn erg benieuwd hoe het ervoor staat en of je dit weekend nog toegekomen bent aan een nieuwe installatiepoging. Houd je ons op de hoogte hier?

Uitgelicht topic