De Ziggo SmartWifi app: versie NL 2.28
Let op: Vanaf 27 juni wordt de nieuwste versie van de Ziggo SmartWifi app gefaseerd uitgerold. Hier hoef je verder niets voor te doen en je ontvangt de update op je apparaat zoals gebruikelijk. Heb je...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hallo,
Net als de gebruiker in onderstaande post wil ik graag mijn Ziggo pods kosteloos omruilen voor de TP-link deco's
https://community.ziggo.nl/t5/Internet/Wifi-pods-combineren-met-eigen-router/td-p/979404
Ik zal de vraag voorleggen aan een Ziggo medewerker die kan dit voor je regelen, ik kan niet 100% beloven, houd wel rekening met drukte in verband met de storing van de Ziggo Go App.
Ik vermeld het topic dan komt men er op terug.
Goedemorgen @Miguel83,
Welkom op de Community! Ook fijn dat je al een topic hebt gevonden waarin veel informatie is te vinden.
Bij deze zijn de pods omgeruild voor de TP-link deco's. PostNL bezorgt deze TP-link deco's zo snel mogelijk. Daarna volgt er een retourdoos voor de pods.
Laat je weten hoe de TP-link deco's bevallen?
@Erik P dank je wel voor oppakken en voor het omruilen 😊
Heel graag gedaan @Miguel83 en bij vragen weet je ons te vinden, mocht dit topic gesloten zijn, mag je altijd een nieuw aanmaken, maar denk niet dat het nodig is.
Ik geef je wel deze informatie hier onder, kan je die vast inlezen.
Als je meer wilt weten over de TP-Link Deco M4 dan kan je ook deze Leidraad lezen.
Leidraad voor TP Link DECO
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Let op: Vanaf 27 juni wordt de nieuwste versie van de Ziggo SmartWifi app gefaseerd uitgerold. Hier hoef je verder niets voor te doen en je ontvangt de update op je apparaat zoals gebruikelijk. Heb je...