Miguel83

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

WiFi pods icm eigen router

Hallo,

 

Net als de gebruiker in onderstaande post wil ik graag mijn Ziggo pods kosteloos omruilen voor de TP-link deco's

 

https://community.ziggo.nl/t5/Internet/Wifi-pods-combineren-met-eigen-router/td-p/979404

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemorgen @Miguel83,

Welkom op de Community! Ook fijn dat je al een topic hebt gevonden waarin veel informatie is te vinden.

Bij deze zijn de pods omgeruild voor de TP-link deco's. PostNL bezorgt deze TP-link deco's zo snel mogelijk. Daarna volgt er een retourdoos voor de pods.

Laat je weten hoe de  TP-link deco's bevallen? 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes

Ik zal de vraag voorleggen aan een Ziggo medewerker die kan dit voor je regelen, ik kan niet 100% beloven, houd wel rekening met drukte in verband met de storing van de Ziggo Go App.

 

Ik vermeld het topic dan komt men er op terug.

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemorgen @Miguel83,

Welkom op de Community! Ook fijn dat je al een topic hebt gevonden waarin veel informatie is te vinden.

Bij deze zijn de pods omgeruild voor de TP-link deco's. PostNL bezorgt deze TP-link deco's zo snel mogelijk. Daarna volgt er een retourdoos voor de pods.

Laat je weten hoe de  TP-link deco's bevallen? 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes

@Erik P  dank je wel voor oppakken en voor het omruilen 😊

Miguel83
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dankjewel @Erik P en @Dave! Ik zie dat het pakket al onderweg is. Fijne en snelle service!

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes

Heel graag gedaan @Miguel83  en bij vragen weet je ons te vinden, mocht dit topic gesloten zijn, mag je altijd een nieuw aanmaken, maar denk niet dat het nodig is.

 

Ik geef je wel deze informatie hier onder, kan je die vast inlezen.

 

Als je meer wilt weten over de TP-Link Deco M4 dan kan je ook deze Leidraad lezen.
Leidraad voor TP Link DECO

Uitgelicht topic