De Ziggo SmartWifi app: versie NL 2.28
Let op: Vanaf 27 juni wordt de nieuwste versie van de Ziggo SmartWifi app gefaseerd uitgerold. Hier hoef je verder niets voor te doen en je ontvangt de update op je apparaat zoals gebruikelijk. Heb je...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hoe kom ik voor deze gratis pods of boosters in aanmerking?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @AT
Je zit verder nergens aan vast! Mochten de SmartWifi pods je niet bevallen, dan kunnen deze opgezegd worden. Dit kan dus gewoon binnen de periode van 12 maanden. Het enige waar je rekening mee dient te houden is dat je na de periode van 12 maanden de huurprijs van € 2,50 per maand betaalt. Wil je dat ik het voor je in orde maak? 🙂
u kunt dit ook vragen eventueel aan een mod
zo heb ik ze voor elkaar gekregen hier op het forum
Bedankt voor je antwoord maar wat is een mod?
een ziggo moderator/community medewerker heeft het logo van ziggo voor hun naam staan
ze komen meestal binnen 1-2 werkdagen langs
@robinjoo19 schreef:...zo heb ik ze voor elkaar gekregen hier op het forum
😮😮😮😉
Goedemorgen @AT
Helaas is de actie campagne met daarin gratis wifiboosters verlopen. Geselecteerde klanten hadden hiervoor een aanbieding ontvangen.
We kunnen nog wel de WifiPods aanbieden met daarin 12 maanden gratis, en daarna de huurprijs per maand.
Hallo Jamyla,
Bedankt voor het reageren.
Ik vind je aanbod wel interessant. Zit ik nog ergens aan vast mocht het niet naar mijn zijn zijn?
mvg,
AT
Hi @AT
Je zit verder nergens aan vast! Mochten de SmartWifi pods je niet bevallen, dan kunnen deze opgezegd worden. Dit kan dus gewoon binnen de periode van 12 maanden. Het enige waar je rekening mee dient te houden is dat je na de periode van 12 maanden de huurprijs van € 2,50 per maand betaalt. Wil je dat ik het voor je in orde maak? 🙂
Hallo Cecilia,
Is goed. Maak het maar in orde. Dank je wel.
Hoi Cecilia,
moet ik hier nog iets voor doen?
Yes, om dit voor je in orde te maken heb ik wat gegevens nodig!
Wil jij jouw profiel informatie aanvullen met postcode en huisnummer? Dan maak ik het voor je in orde @AT
Dankjewel Madelon.
ik zie nu pas je bericht. Informatie is nu aangevuld.
Hi @AT
De actie 12 maanden gratis SmartWifi pods is per 12 juni helaas afgelopen. Nu is het zo dat wij dit natuurlijk al hebben afgesproken, dus ik heb via een omweg de korting handmatig laten toevoegen. Op de bevestiging zie je deze korting om die reden dus niet terug, maar op de factuur zal deze wel zichtbaar zijn. Heel veel plezier gewenst met jouw SmartWifi pods.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Let op: Vanaf 27 juni wordt de nieuwste versie van de Ziggo SmartWifi app gefaseerd uitgerold. Hier hoef je verder niets voor te doen en je ontvangt de update op je apparaat zoals gebruikelijk. Heb je...