Opgelost! Ga naar oplossing.
Evert wrote:
Ik zou het modem eerst even opnieuw opstarten. Als dat niet werkt, dan kun je in de browser gaan naar 192.168.178.1 maar dit lukt alleen met een pc/laptop die bekabeld verbonden is met het modem. Het wachtwoord dat je nodig hebt, staat op de sticker onderop het modem.
Wanneer het niet mogelijk is om een laptop/pc bekabeld te verbinden met het modem, dan zou ik het reset knopje achterop het modem voor 10 seconden indrukken met een sate prikker.
Ps, het kastje voor internet wordt modem genoemd en het type modem dat jij hebt heet Connectbox 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Fester 538 wrote:
Wat je kunt doen is om in te loggen op de connectbox om te kijken of niet de WiFi door een of ander reden uitstaat ip 192.168.178.1
Evert wrote:
Ik zou het modem eerst even opnieuw opstarten. Als dat niet werkt, dan kun je in de browser gaan naar 192.168.178.1 maar dit lukt alleen met een pc/laptop die bekabeld verbonden is met het modem. Het wachtwoord dat je nodig hebt, staat op de sticker onderop het modem.
Wanneer het niet mogelijk is om een laptop/pc bekabeld te verbinden met het modem, dan zou ik het reset knopje achterop het modem voor 10 seconden indrukken met een sate prikker.
Ps, het kastje voor internet wordt modem genoemd en het type modem dat jij hebt heet Connectbox 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.