1
Vraag
2
Reacties
markketelaars

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Wifi extender na Smart upgrade

Hallo!

 

Vorige week is mijn modem slim geworden. Hartstikke leuk allemaal, en ik zou graag die functies willen gebruiken maar ik loop wel ergens tegenaan.

Ik gebruik al lange tijd de Tp Link TL-WA854RE WiFi extender in mijn werkkamer. Sinds mijn modem slim is geworden werkt dat ding echter niet meer. Ik vraag mij dus af of dit product nu niet meer compatibel is met mijn modem, of dat het ergens anders aan ligt.

Ik wil graag gebruik maken van dat slimme internet enzo, alleen ik vind het wel een beetje raar dat je dan nieuwe hardware moet aanschaffen omdat een ander soort booster ineens niet meer compatibel is.

 

Weet iemand hier meer van?

 

Groetjes,

Mark

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Je kunt in je modem SmartWifi uitzetten en alles weer aansluiten en instellen zoals het was.

 

Bert_0-1631712871319.png

 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

SmartWifi werkt alleen op het modem, waar dan de 2,4 en 5 GHz dezelfde wifinaam en beveiligingssleutel krijgen en met de Compal wifibooster, de wifibooster via de stroom en de Ziggo wifipods.

markketelaars
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank voor je reactie.

 

Ik kan dus mijn extender achterin de kast gooien en mn portomonnee trekken voor de ziggo boosters?

markketelaars
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

😂

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Je kunt in je modem SmartWifi uitzetten en alles weer aansluiten en instellen zoals het was.

 

Bert_0-1631712871319.png

 

markketelaars
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt Bert 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19172Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7274Likes

Goedemorgen @markketelaars en een warm welkom op de Community,

Top dat je de weg gevonden hebt naar dit forum voor het stellen van je vraag. Zo te lezen heeft de gouden tip bij jou geleid tot de oplossing! 😉 Laat je het ons weten als wij jou verder nog ergens mee kunnen helpen?

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Die regel zou niet eens uit hoeven, mogelijk is het opnieuw verbinden van de extender al genoeg.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic