1
Vraag
2
Reacties
jwvos

Stamgast
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

WiFi boosters met SmartWifi app

Goedemiddag.

 

Ik heb ongeveer een half jaar geleden 2 SmartWifi boosters aangeschaft (zien er hetzelfde uit als SmartWifi modem).

Deze boosters zijn vanaf het modem bekabeld naar 1e en 2e verdieping.

Na installatie had ik 3 verschillende WiFi netwerken in huis. De wifiboosters zenden een eigen WiFi uit.

Onlangs heb ik met de SmartWifi app hier 1 netwerk van gemaakt.

Wifi werkt goed door het hele huis.

In de app staat er bij “mijn netwerk” een waarschuwings icoontje bij de WiFi boosters.

Ik kan de boosters ook niet hernoemen of een lokatie toewijzen.

Wel kan ik ze via de app zien bij netwerkinstellingen. Serienummer en Mac adres worden weer gegeven.

Ik kan ze ook via de app herstarten.

 

Mijn vraag is nu hoe het kan dat ik de boosters niet kan hernoemen of een lokatie geven. En voor welke “storing” het waarschuwing icoontje bij de boosters dient.

 

De klantenservice kon mij hier geen antwoord op geven….

 

Met vriendelijke groet,

 

jw vos

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56493Posts
  • 3721Oplossingen
  • 13537Likes

De SmartWifi app wil wel eens haperen, er wordt aan gewerkt.

Het probleem lost zich vaak op door de app te verwijderen, het modem 30 seconden van de stroom te halen, als het modem weer opgestart is, de app weer installeren en mogelijk kun je dan meer uitvoeren in de SmartWifi app.

Zo niet, laat het hier weten.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56493Posts
  • 3721Oplossingen
  • 13537Likes

De SmartWifi app wil wel eens haperen, er wordt aan gewerkt.

Het probleem lost zich vaak op door de app te verwijderen, het modem 30 seconden van de stroom te halen, als het modem weer opgestart is, de app weer installeren en mogelijk kun je dan meer uitvoeren in de SmartWifi app.

Zo niet, laat het hier weten.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 2576Posts
  • 311Oplossingen
  • 645Likes

Goedemorgen @jwvos

 

Welkom op de Community!

Hoe lijkt het met de reset die @Bert heeft voorgesteld. Is het daarmee opgelost?

jwvos
topicstarter
Stamgast
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Beste Bert,

 

Ik heb de app opnieuw geïnstalleerd op mijn telefoon.

Nu zitten de wifiboosters niet meer in “mijn netwerk” op de app.

Netwerk werkt nog wel op alle verdiepingen op zelfde naam en wachtwoord.

Na herstarten wan de Wifiboosters werkt alles ok. Alles is zichtbaar in de app.

 

Bedankt voor de hulp.

 

groeten,

 

jwvos

BAM
Expert
Expert
  • 367Posts
  • 27Oplossingen
  • 64Likes

@jwvos ,

 

Om goed te snappen, heb de Deco M4 of C7 ?

Beiden met een aparte kabel vanaf de ZMR ( Ziggo Modem Router ) aangesloten?

 

 

Groet,

 

Bam

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56493Posts
  • 3721Oplossingen
  • 13537Likes

@BAM Het zijn de Compal wifiboosters.

 

"Ik heb ongeveer een half jaar geleden 2 SmartWifi boosters aangeschaft (zien er hetzelfde uit als SmartWifi modem)."

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic