De Ziggo SmartWifi app: versie NL 2.28
Let op: Vanaf 27 juni wordt de nieuwste versie van de Ziggo SmartWifi app gefaseerd uitgerold. Hier hoef je verder niets voor te doen en je ontvangt de update op je apparaat zoals gebruikelijk. Heb je...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Goedemiddag.
Ik heb ongeveer een half jaar geleden 2 SmartWifi boosters aangeschaft (zien er hetzelfde uit als SmartWifi modem).
Deze boosters zijn vanaf het modem bekabeld naar 1e en 2e verdieping.
Na installatie had ik 3 verschillende WiFi netwerken in huis. De wifiboosters zenden een eigen WiFi uit.
Onlangs heb ik met de SmartWifi app hier 1 netwerk van gemaakt.
Wifi werkt goed door het hele huis.
In de app staat er bij “mijn netwerk” een waarschuwings icoontje bij de WiFi boosters.
Ik kan de boosters ook niet hernoemen of een lokatie toewijzen.
Wel kan ik ze via de app zien bij netwerkinstellingen. Serienummer en Mac adres worden weer gegeven.
Ik kan ze ook via de app herstarten.
Mijn vraag is nu hoe het kan dat ik de boosters niet kan hernoemen of een lokatie geven. En voor welke “storing” het waarschuwing icoontje bij de boosters dient.
De klantenservice kon mij hier geen antwoord op geven….
Met vriendelijke groet,
jw vos
Opgelost! Ga naar oplossing.
De SmartWifi app wil wel eens haperen, er wordt aan gewerkt.
Het probleem lost zich vaak op door de app te verwijderen, het modem 30 seconden van de stroom te halen, als het modem weer opgestart is, de app weer installeren en mogelijk kun je dan meer uitvoeren in de SmartWifi app.
Zo niet, laat het hier weten.
De SmartWifi app wil wel eens haperen, er wordt aan gewerkt.
Het probleem lost zich vaak op door de app te verwijderen, het modem 30 seconden van de stroom te halen, als het modem weer opgestart is, de app weer installeren en mogelijk kun je dan meer uitvoeren in de SmartWifi app.
Zo niet, laat het hier weten.
Beste Bert,
Ik heb de app opnieuw geïnstalleerd op mijn telefoon.
Nu zitten de wifiboosters niet meer in “mijn netwerk” op de app.
Netwerk werkt nog wel op alle verdiepingen op zelfde naam en wachtwoord.
Na herstarten wan de Wifiboosters werkt alles ok. Alles is zichtbaar in de app.
Bedankt voor de hulp.
groeten,
jwvos
@jwvos ,
Om goed te snappen, heb de Deco M4 of C7 ?
Beiden met een aparte kabel vanaf de ZMR ( Ziggo Modem Router ) aangesloten?
Groet,
Bam
@BAM Het zijn de Compal wifiboosters.
"Ik heb ongeveer een half jaar geleden 2 SmartWifi boosters aangeschaft (zien er hetzelfde uit als SmartWifi modem)."
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Let op: Vanaf 27 juni wordt de nieuwste versie van de Ziggo SmartWifi app gefaseerd uitgerold. Hier hoef je verder niets voor te doen en je ontvangt de update op je apparaat zoals gebruikelijk. Heb je...