Vraag
Reacties
Oplossing
Jur123
Level 2

WiFi booster via stopcontact verwijderen lukt niet!

Hallo, onlangs heb ik mijn WiFi booster uit mijn stopcontacten verwijderd en weg gegeven. Dus niet meer thuis aanwezig. Alleen kan ik zie niet digitaal verwijderen ook niet na reset modem. Om de nieuwe WiFi pods te installeren met de smart WiFi app moet je je netwerrk optimaliseren alleen werkt de knop van start gaan niet…

Wie heeft een juiste oplossing?

0 Kudos
Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@Epaalvast Zet in je modem de Kanaal optimalisatie op ingeschakeld.

 

Bert_0-1641895988638.png

 

Ga in de app naar Apparaten en druk op het plusje rechts bovenin en druk op Voeg SmartWifi pod toe.

 

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
Epaalvast
Level 2

Het is eindelijk gelukt. Ik kreeg mijn netwerk niet geoptimaliseerd in de smartwifi app op mijn IPhone. Daardoor kon ik eerst niet de pods toevoegen

 

Net de app geïnstalleerd op een Android toestel en in kon het netwerk optimaliseren en daarna de pods toevoegen. 

Bekijk in context

11 Reacties 11
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.

"Alleen kan ik zie niet digitaal verwijderen ook niet na reset modem."

Wat bedoel je hier precies mee?

Waar of waarop wil je de wifibooster verwijderen?

 

Log eens in in je modem en zet de Smartwifi op uitgeschakeld en sla op.

Probeer daarna nog eens de app om het installatie proces te starten.

0 Kudos
Jur123
Level 2
Topicstarter

Hallo Bert,

geprobeerd maar het modem geeft aan een andere gebruiker al is aangemeld. Maar dat kan helemaal niet. Beetje raar.

Zelfs ook na rest dezelfde melding.

Wat nu?

0 Kudos
Jur123
Level 2
Topicstarter

Inmiddels wel in de modem..

Jur123
Level 2
Topicstarter

EC2FAAA3-018C-47DB-B4A2-1D1EC37080D1.png

566C4D57-BB38-46CC-9A68-57C35D9E247C.png

 bovenstaande beelden is wat ik momenteel krijg als ik probeer mijn WiFi pods wil gaan installeren. De oude WiFi stopcontact boosters zijn verwijderd door enkel ze abrupt uit het stopcontact te halen(Zijn ook niet meer aanwezig thuis). Na reset modem en ook jou aangedragen optie van SmartWifi uitzetten mocht niet helpen. Wat zou nu een optie oplossing kunnen zijn?

mvg

jur123

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Zet dan handmatig SmartWifi weer ingeschakeld op je modem en start [de app weer opnieuw op.

 

Is het witte lampje uit op je pod?

Beiden zo ja, dan zou de pod moeten werken.

0 Kudos
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hey @Jur123 Welkom hier op de Ziggo Community.

Ik zie dat @Bert je goed te hulp geschoten is om de boosterproblemen op te lossen. Is het hiermee gelukt? 

0 Kudos
Epaalvast
Level 2

Goedemiddag,

 

ik heb het zelfde probleem en krijg het niet voor elkaar.

 

iemand die mij kan helpen?

 

ik krijg dus de oude WiFi booster niet verwijderd uit mijn smartwifi app, wat ik ook probeer.

 

modem terug naar Fabrieksinstellingen heeft ook niet geholpen. 

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@Epaalvast Dat is nog niet mogelijk.

Epaalvast
Level 2

Is er dan een andere manier hoe ik mijn WiFi pods toe voeg aan het smart WiFi netwerk?

 

ik kan namelijk geen netwerk optimalisatie uit voeren in de smartwifi app

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@Epaalvast Zet in je modem de Kanaal optimalisatie op ingeschakeld.

 

Bert_0-1641895988638.png

 

Ga in de app naar Apparaten en druk op het plusje rechts bovenin en druk op Voeg SmartWifi pod toe.

 

0 Kudos
Ga naar reactie
Epaalvast
Level 2

Het is eindelijk gelukt. Ik kreeg mijn netwerk niet geoptimaliseerd in de smartwifi app op mijn IPhone. Daardoor kon ik eerst niet de pods toevoegen

 

Net de app geïnstalleerd op een Android toestel en in kon het netwerk optimaliseren en daarna de pods toevoegen.