Jur123

Stamgast
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

WiFi booster via stopcontact verwijderen lukt niet!

Hallo, onlangs heb ik mijn WiFi booster uit mijn stopcontacten verwijderd en weg gegeven. Dus niet meer thuis aanwezig. Alleen kan ik zie niet digitaal verwijderen ook niet na reset modem. Om de nieuwe WiFi pods te installeren met de smart WiFi app moet je je netwerrk optimaliseren alleen werkt de knop van start gaan niet…

Wie heeft een juiste oplossing?

2 Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56367Posts
  • 3704Oplossingen
  • 13499Likes

@Epaalvast Zet in je modem de Kanaal optimalisatie op ingeschakeld.

 

Bert_0-1641895988638.png

 

Ga in de app naar Apparaten en druk op het plusje rechts bovenin en druk op Voeg SmartWifi pod toe.

 

Bekijk in context

Epaalvast

Raadgever
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Het is eindelijk gelukt. Ik kreeg mijn netwerk niet geoptimaliseerd in de smartwifi app op mijn IPhone. Daardoor kon ik eerst niet de pods toevoegen

 

Net de app geïnstalleerd op een Android toestel en in kon het netwerk optimaliseren en daarna de pods toevoegen. 

Bekijk in context

11 Reacties 11
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56367Posts
  • 3704Oplossingen
  • 13499Likes

"Alleen kan ik zie niet digitaal verwijderen ook niet na reset modem."

Wat bedoel je hier precies mee?

Waar of waarop wil je de wifibooster verwijderen?

 

Log eens in in je modem en zet de Smartwifi op uitgeschakeld en sla op.

Probeer daarna nog eens de app om het installatie proces te starten.

Jur123
topicstarter
Stamgast
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Bert,

geprobeerd maar het modem geeft aan een andere gebruiker al is aangemeld. Maar dat kan helemaal niet. Beetje raar.

Zelfs ook na rest dezelfde melding.

Wat nu?

Jur123
topicstarter
Stamgast
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Inmiddels wel in de modem..

Jur123
topicstarter
Stamgast
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

EC2FAAA3-018C-47DB-B4A2-1D1EC37080D1.png

566C4D57-BB38-46CC-9A68-57C35D9E247C.png

 bovenstaande beelden is wat ik momenteel krijg als ik probeer mijn WiFi pods wil gaan installeren. De oude WiFi stopcontact boosters zijn verwijderd door enkel ze abrupt uit het stopcontact te halen(Zijn ook niet meer aanwezig thuis). Na reset modem en ook jou aangedragen optie van SmartWifi uitzetten mocht niet helpen. Wat zou nu een optie oplossing kunnen zijn?

mvg

jur123

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56367Posts
  • 3704Oplossingen
  • 13499Likes

Zet dan handmatig SmartWifi weer ingeschakeld op je modem en start [de app weer opnieuw op.

 

Is het witte lampje uit op je pod?

Beiden zo ja, dan zou de pod moeten werken.

Jiri
Community Moderator
Community Moderator
  • 1607Posts
  • 188Oplossingen
  • 471Likes

Hey @Jur123 Welkom hier op de Ziggo Community.

Ik zie dat @Bert je goed te hulp geschoten is om de boosterproblemen op te lossen. Is het hiermee gelukt? 

Epaalvast

Raadgever
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Goedemiddag,

 

ik heb het zelfde probleem en krijg het niet voor elkaar.

 

iemand die mij kan helpen?

 

ik krijg dus de oude WiFi booster niet verwijderd uit mijn smartwifi app, wat ik ook probeer.

 

modem terug naar Fabrieksinstellingen heeft ook niet geholpen. 

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56367Posts
  • 3704Oplossingen
  • 13499Likes

@Epaalvast Dat is nog niet mogelijk.

Epaalvast

Raadgever
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Is er dan een andere manier hoe ik mijn WiFi pods toe voeg aan het smart WiFi netwerk?

 

ik kan namelijk geen netwerk optimalisatie uit voeren in de smartwifi app

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56367Posts
  • 3704Oplossingen
  • 13499Likes

@Epaalvast Zet in je modem de Kanaal optimalisatie op ingeschakeld.

 

Bert_0-1641895988638.png

 

Ga in de app naar Apparaten en druk op het plusje rechts bovenin en druk op Voeg SmartWifi pod toe.

 

Epaalvast

Raadgever
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Het is eindelijk gelukt. Ik kreeg mijn netwerk niet geoptimaliseerd in de smartwifi app op mijn IPhone. Daardoor kon ik eerst niet de pods toevoegen

 

Net de app geïnstalleerd op een Android toestel en in kon het netwerk optimaliseren en daarna de pods toevoegen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic