Afgelopen weekend smart WiFi modem geínstalleerd. Prima. Moest alleen iets voor de TV wat anders doen maar dat is inmiddels ook gelukt.
Vandaag de WiFi PODS binnengekregen, snelle bezorgservice, ook prima.
Zag in mijn Smart WiFi app die 3 bestelde PODS staan dus so far so good.
En toen begon het...
POD in stopcontact in buurt van de router. Knipperde led en ik las dat het wel eens een tijdje kon duren eer het connected was. Ik vraag me dan af wat dat ding dan allemaal aan het doen is maar goed. Ik was boven aan het werk dus denk ga na een uurtje eens kijken want op de app zie ik alleen maar 3 rode driehoekjes (= 3 toegevoegde pods).
Nog steeds knipperend. Kan gebeuren. Dus ga hier te rade wat ik allemaal verkeerd/fout doe. Nou, eigenlijk niets. Heb netjes de handleiding en de voorgeschreven procedure gevolgd (en dat voor een man...).
2e POD in stopcontact, misschien is die 1e wel defect... Niet dus (na weer een tijdje wachten en al kijkende naar een knipperende led)
Modem van de stroom af
Modem naar fabrieksinstellingen (rest achterzijde)
POD weer in stopcontact
(dat een paar x in verschillende volgorden)
...en na een paar uur begin je het wel zat te worden.
Ik had nog een google wifi mesh ding liggen. In 2 minuten up-and-running. Maar helaas stoort ie met het Ziggo signaal.
Zag ook ergens dat er bij iemand een monteur langs moest komen. Huh?
Waarom niet P&P zo uit de doos en gewoon werken?
Wellicht heeft iemand nog een tip want sta op het punt die 3 wifi pods terug te sturen. Ziggo in brdige en met google mesh aan de gang. Dat werkt in no time zonder gek.. en knipperende ledjes.
En ik wil graag weten wat zo'n POD tijdens dat knipperen in godsnaam aan het doen is....
Heb het forum doorgelezen en uitgevoerd wat je allemaal kon doen.