Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Jan F. wrote:
U geeft heel nuttige informatie. Een powerlineadapter heeft veel voordelen boven een extender. U geeft al aan dat de plaatsingsmogelijkheden beter zijn, maar er is ook geen twee-richtingsverkeer noodzakelijk waardoor een betere snelheid kan worden behaald. Een vraag: ziet u een verschil in snelheid als met verschillende groepen binnen uw elektriciteitsnet wordt gewerkt?
joma1966 wrote:
ik heb ook de wifi booster adapter en ben er heel tevreden over. heb hem nu bijna een jaar en sinds die tijd gewoon wifi in mijn hele appartement. Ik ben zeer tevreden. amper storingen mits ze met het netwerk bezig zijn. Ga zo door!!
hanh wrote:
Be rt
Nou, ik geloof dat wij samen een prima beeld hebben geschetst van de mogelijkheden.
Met de goede mix van opinie, feit en praktijk.
Ik zou niet weten hoe dit beter moet.
Kan me voorstellen dat TS inmiddels denkt: wat nu in mijn situatie?
Het definitieve antwoord daarop krijg je door zelf aan de slag te gaan en te experimenteren.
Gr Han
Noot Wat we aan info leverden, staat wel bij een topic, dat ergens anders over gaat. Never mind.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.