Ik wil graag mijn WiFi pods opzeggen, ik heb de doos nog waar ze inkwamen voor het terugsturen.
MvG, Joeri
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemiddag @Joeriveer
Jammer te lezen dat je de WifiPods niet meer nodig hebt en deze wil opzeggen.
Ik heb de opzegging voor je verwerkt en bevestigd per e-mail.
Je krijgt automatisch van ons een retourdoos om de Pods in retour te sturen. Tip van mij: Bewaar de retourbon van PostNL goed, zodat je altijd bewijs hebt dat jij dit goed hebt afgehandeld.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Goedemiddag @Joeriveer
Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens (net als u) ook gewoon klant ben.
Een Ziggo-moderator komt binnen afzienbare tijd langs in dit topic. Deze moderator zal u verder helpen zodat de SmartWifi Pods uit uw account worden verwijderd en dat u ze kunt terugsturen.
Goedemiddag @Joeriveer
Jammer te lezen dat je de WifiPods niet meer nodig hebt en deze wil opzeggen.
Ik heb de opzegging voor je verwerkt en bevestigd per e-mail.
Je krijgt automatisch van ons een retourdoos om de Pods in retour te sturen. Tip van mij: Bewaar de retourbon van PostNL goed, zodat je altijd bewijs hebt dat jij dit goed hebt afgehandeld.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.