Vraag
Reacties
Oplossing
charleyr
Level 11

WiFi Pods inleveren / opzeggen

Beste Ziggo,

Graag wil ik de wifi pods retourneren / opzeggen.
Ik heb deze destijds, (vorig jaar), gratis toegestuurd gekregen, echter begrijp ik, dat na een jaar een abonnement in gaat.
Daar ik de pods, deels niet gebruik, wil ik ze allebei retourneren

Mvg.
Charles

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @charleyr

Ik help je graag met het opzeggen van de SmartWifi Pods. Het is zonde om deze te behouden als je er weinig tot geen gebruik van maakt. Bij deze heb ik de opzegging voor je doorgevoerd met 1 maand opzegtermijn. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail. Ook zul je van ons een retourdoos ontvangen waarin je de pods naar ons kunt retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijsje van Post NL wel even goed te bewaren 🙂

Bekijk in context

0 Kudos
5 Reacties 5
Wim C.
Level 18
T.E.A.M.

Dag @charleyr 

Ik begrijp hieruit dat je wilt dat een moderator je een antwoordnummer geeft waar je beide Pods naartoe kun sturen?

Ik zal een moderator een seintje geven. 

0 Kudos
Pineapple
Level 16

De SmartWifi pods moeten wel daadwerkelijk opgezegd worden, dus niet alleen terugsturen. Je zult er anders gewoon maandelijks voor betalen. Dus geef aan dat je de SmartWifi pods op wilt zeggen, de rest volgt automatisch. Zoals een opzegbevestiging + retourmateriaal. 

0 Kudos
Wim C.
Level 18
T.E.A.M.

@Pineapple vandaar ook dat ik een moderator heb gevraagd om te regelen dat het goed komt.

En ondertussen denk ik dat @charleyr wel een beetje weet hoe de hazen hier lopen. 🙃

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @charleyr

Ik help je graag met het opzeggen van de SmartWifi Pods. Het is zonde om deze te behouden als je er weinig tot geen gebruik van maakt. Bij deze heb ik de opzegging voor je doorgevoerd met 1 maand opzegtermijn. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail. Ook zul je van ons een retourdoos ontvangen waarin je de pods naar ons kunt retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijsje van Post NL wel even goed te bewaren 🙂

0 Kudos
charleyr
Level 11
Topicstarter

hartelijk dank!