Beste Ziggo,
Graag wil ik de wifi pods retourneren / opzeggen.
Ik heb deze destijds, (vorig jaar), gratis toegestuurd gekregen, echter begrijp ik, dat na een jaar een abonnement in gaat.
Daar ik de pods, deels niet gebruik, wil ik ze allebei retourneren
Mvg.
Charles
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @charleyr
Ik help je graag met het opzeggen van de SmartWifi Pods. Het is zonde om deze te behouden als je er weinig tot geen gebruik van maakt. Bij deze heb ik de opzegging voor je doorgevoerd met 1 maand opzegtermijn. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail. Ook zul je van ons een retourdoos ontvangen waarin je de pods naar ons kunt retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijsje van Post NL wel even goed te bewaren 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dag @charleyr
Ik begrijp hieruit dat je wilt dat een moderator je een antwoordnummer geeft waar je beide Pods naartoe kun sturen?
Ik zal een moderator een seintje geven.
De SmartWifi pods moeten wel daadwerkelijk opgezegd worden, dus niet alleen terugsturen. Je zult er anders gewoon maandelijks voor betalen. Dus geef aan dat je de SmartWifi pods op wilt zeggen, de rest volgt automatisch. Zoals een opzegbevestiging + retourmateriaal.
@Pineapple vandaar ook dat ik een moderator heb gevraagd om te regelen dat het goed komt.
En ondertussen denk ik dat @charleyr wel een beetje weet hoe de hazen hier lopen. 🙃
Hi @charleyr
Ik help je graag met het opzeggen van de SmartWifi Pods. Het is zonde om deze te behouden als je er weinig tot geen gebruik van maakt. Bij deze heb ik de opzegging voor je doorgevoerd met 1 maand opzegtermijn. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail. Ook zul je van ons een retourdoos ontvangen waarin je de pods naar ons kunt retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijsje van Post NL wel even goed te bewaren 🙂
hartelijk dank!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.