Hallo! Ik zou graag mijn WiFi Pod opzeggen en terug sturen naar Ziggo. In 'Mijn Ziggo' is dit helaas geen optie. Alvast bedankt!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @L_C , welkom hier!
Ik help je graag bij het opzeggen van het abonnement op de SmartWifi Pod. Bij deze heb ik de opzegging voor je in orde gemaakt met één maand opzegtermijn. Je ontvangt hier zo nog een bevestiging van per e-mail. Rond de opzegdatum ontvang je van ons automatisch een retourdoos waarin je de SmartWifi Pod naar ons kunt retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijsje wel even goed te bewaren.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.
Hi @L_C , welkom hier!
Ik help je graag bij het opzeggen van het abonnement op de SmartWifi Pod. Bij deze heb ik de opzegging voor je in orde gemaakt met één maand opzegtermijn. Je ontvangt hier zo nog een bevestiging van per e-mail. Rond de opzegdatum ontvang je van ons automatisch een retourdoos waarin je de SmartWifi Pod naar ons kunt retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijsje wel even goed te bewaren.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.