1
Vraag
2
Reacties
L_C

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

WiFi Pod opzeggen

Hallo! Ik zou graag mijn WiFi Pod opzeggen en terug sturen naar Ziggo. In 'Mijn Ziggo' is dit helaas geen optie. Alvast bedankt!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @L_C , welkom hier!

Ik help je graag bij het opzeggen van het abonnement op de SmartWifi Pod. Bij deze heb ik de opzegging voor je in orde gemaakt met één maand opzegtermijn. Je ontvangt hier zo nog een bevestiging van per e-mail. Rond de opzegdatum ontvang je van ons automatisch een retourdoos waarin je de SmartWifi Pod naar ons kunt retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijsje wel even goed te bewaren.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @L_C , welkom hier!

Ik help je graag bij het opzeggen van het abonnement op de SmartWifi Pod. Bij deze heb ik de opzegging voor je in orde gemaakt met één maand opzegtermijn. Je ontvangt hier zo nog een bevestiging van per e-mail. Rond de opzegdatum ontvang je van ons automatisch een retourdoos waarin je de SmartWifi Pod naar ons kunt retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijsje wel even goed te bewaren.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic