JustRobin

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

WiFi Extender - Bepaalde Apps werken niet/traag.

We hebben op zolder een wifi-extender met 2 verschillende 'namen'. De ene eindigt op '5G', maar is verder identiek aan de andere naam. Nu is het sinds kort dat ik op de ene verbinding zit ik bepaalde apps (Rabobank bijv.) niet kan openen. Klik ik op de andere naam die op 5G eindigt, werken die apps wel, maar andere weer niet die op de andere verbinding wél werken... Enig idee wat ik hier aan kan dan, want is vrij vervelend.

 

Alvast bedankt voor de moeite!

5 Reacties 5
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9761Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

kun je eens een foto van die wifi-extender maken?

 

wifi repeaters is niet aanbevolen 

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @JustRobin

 

Wat gek dat je ineens problemen krijgt met internetbankieren op bepaalde verbindingen. Wel zo fijn om overal gewoon bij te kunnen. Ik denk dan ook graag met je mee. 

 

Net als @anoniemforum ben ik benieuwd naar het type apparaat dat je in gebruik hebt. Kun je er een foto van maken en die met ons delen? 

JustRobin
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het betreft een TPLINK 1200mbs - Model TL-WPA8730. 

JustRobin
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zie reactie op Marije. Het is een extender.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5738Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes

Ik heb zelf geen kennis van dit device maar wat je sowieso zou kunnen checken is hoe het gaat als je de powerline adapters een reset geeft (vaak zit er een klein knopje op de achter of onderkant waar 'reset' staat) Je zet ze nu terug naar de fabrieksinstellingen. Ik ben benieuwd of het probleem blijft bestaan na het opnieuw instellen en verbinden met je modem. 

Uitgelicht topic