@RoWi. "Het stukje bandsteering onderdeel van het geheel wat Ziggo SmartWifi noemt moet al aanwezig zijn geweest in de Connectboxen, maar blijkbaar nooit geactiveerd waarom niet??? Het is ook zeer vreemd dat de witte compal boosters deze ondersteuning niet hebben en blijkbaar nier kunnen krijgen, dat is toch ook een gemiste kans."
SmartWifi is maanden terug al geactiveerd in alle modems.
De witte boosters en de wifiboosters via de stroom, zijn wel te combineren met de SmartWifi app, maar hebben geen mesh.
Die apparatuur is uit een ander ontwikkelings- productie tijdperk.
@Citroentje33 "Nog even, ik vind dus dat de omschrijving van de Pod niet correct is, er zou bij moeten staan 'werkt niet met een al geïnstalleerde witte WiFi Booster van Ziggo'."
Dan zou ook alle andere wifi apparatuur erbij moeten staan, die Ziggo uitgebracht heeft, waar de pod niet mee samenwerkt en dat zijn er tig.
In plaats daarvan staat er wat je wel kunt combineren: "Je wifi is bij Ziggo slimmer dan ooit. Want je hebt door een software-update van je modem al SmartWifi in huis! En combineer je het SmartWifi modem, de pods (onze slimme wifi-versterkers) en de app, dan kun je nog meer uit je wifi halen."
"Ik wil de Pod dus terugsturen, heb ik daar een retournummer voor nodig?"
Apparaat terugsturen | Klantenservice | Ziggo
Waar stuur je de apparatuur naartoe?
Stuur de apparatuur in een stevige doos naar ons terug. Het beste is natuurlijk de originele doos. Als je die niet meer hebt, kun je ook een andere passende doos gebruiken.
Stuur de apparatuur naar dit adres:
Ziggo retouren
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray
Of download het retourformulier:
Tips voor het terugsturen:
- Plaats het apparaat inclusief de voeding (ook de smartcard en afstandsbediening in het geval van een mediabox) in de doos.
- Op postnl.nl kun je de adressen en openingstijden van alle servicepunten in de buurt vinden.
- Lever de doos in bij een PostNL Servicepunt naar keuze of aan de PostNL pakketbezorger bij je in de wijk en stuur de apparatuur gratis retour.
- Vraag bij het PostNL Servicepunt of aan de PostNL Pakketbezorger altijd om een afleverbewijs als bevestiging en bewaar dit goed.