Hallo ! 🙂
Een tijdje terug kreeg ik een aanbod voor de smart wifi pods, deze heb ik toen 'per ongeluk' besteld via de 'Ja dat wil ik knop'.
Nu blijkt dat wij geen baat hebben bij deze pods en blijven ze ongebruikt in de kast staan, wat zonde is.
Ik vraag mij af hoe ik deze Wi-Fi pods kan opzeggen/retourneren??
Groetjes Anouk
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Anouk7 welkom hier en goed dat je het even vraagt! Ik ga dit voor je regelen hoor. De opzegging is verwerkt. De retourdoos komt naar jouw adres, zo is alles weer rond!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@Anouk7 , deze weg is een goed begin, er komt hier regelmatig een moderator voorbij de eea in gang kan zetten voor je.
Misschien kan een super expert een moderator triggeren zodat de TS geholpen wordt.
Namens haar bedankt. 👍
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.
@Anouk7 welkom hier en goed dat je het even vraagt! Ik ga dit voor je regelen hoor. De opzegging is verwerkt. De retourdoos komt naar jouw adres, zo is alles weer rond!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.