M_K

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Werkzaamheden - internet

Deze week waren er werkzaamheden waardoor er voor enkele dagen geen internetverbining was op mijn adres. Ziggo geeft nu echter al twee dagen aan dat de werkzaamheden afgerond zijn en er geen storingen zijn. Mijn modem blijft rood knipperen en geeft geen internet. Alles is all meerdere keren gereset en opnieuw aangesloten. Iemand een idee (of oplossing) wat er aan de hand kan zijn?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemorgen @M_K en een warm welkom op de Community,

 

Ontzettend vervelen dat je sinds werkzaamheden aan ons netwerk geen verbinding meer hebt! Ik heb direct even jouw gegevens erbij gepakt en zie inderdaad dat jouw modem en mediabox geen verbinding. De werkzaamheden zijn inderdaad al enige tijd afgerond en er moet hier dus een andere oorzaak zijn voor het niet werken van de diensten. Ik zie dat er met een van mijn collega's inmiddels een monteursafspraak is ingepland op 24 mei 2023. Dit lijkt mij de juiste te nemen vervolgstap. Controleer, als dat nog niet gedaan is, nog wel even de aansluiting tussen enerzijds het modem en anderzijds modem en mediabox. 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Verwijderd account
Niet van toepassing

Hoi @M_K ,

 

Welk type modem is het?

Kun je een foto delen van het AOP(=coax wandcontactdoos)+ aansluitmaterialen?

Werkt kabelTV wel?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemorgen @M_K en een warm welkom op de Community,

 

Ontzettend vervelen dat je sinds werkzaamheden aan ons netwerk geen verbinding meer hebt! Ik heb direct even jouw gegevens erbij gepakt en zie inderdaad dat jouw modem en mediabox geen verbinding. De werkzaamheden zijn inderdaad al enige tijd afgerond en er moet hier dus een andere oorzaak zijn voor het niet werken van de diensten. Ik zie dat er met een van mijn collega's inmiddels een monteursafspraak is ingepland op 24 mei 2023. Dit lijkt mij de juiste te nemen vervolgstap. Controleer, als dat nog niet gedaan is, nog wel even de aansluiting tussen enerzijds het modem en anderzijds modem en mediabox. 

M_K
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

De monteur is inmiddels langs geweest. Deze gaf aan dat de problemen niet binnenshuis zaten maar er waarschijnlijk bij de werkzaamheden een kabelbreuk in de straat ontstaan was. De dag erop zijn er andere monteurs geweest om buiten te kijken. Deze gaven aan dat er geen breuk was maar er in de wijkcentrale iets niet goed was ingesteld. Nu werkt het weer. Helaas wel een week zonder diensten gezeten maar blij dat het weer werkt.

M_K
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Inmiddels is het gelukkig opgelost. Was iets niet goed ingesteld in de wijkcentrale.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@M_K Heb je al van de compensatieregeling gebruik gemaakt?

Geen diensten, dan wordt het abonnementsgeld, gedurende de periode van het niet kunnen gebruiken van de diensten, gecompenseerd door Ziggo.

Je dient dit zelf aan te vragen als alle problemen zijn opgelost.

Een moderator kan het ook vanuit hier compenseren.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen @M_K 

 

Fijn om in ieder geval te vernemen dat de monteur uit eindelijk de oorzaak heeft gevonden in de wijkcentrale en de storing hiermee heeft verholpen.

Super zonde natuurlijk dat jij hiervoor een week zonder diensten hebt gezeten. Ik hoop niet dat je al te veel hebt moeten missen zonder verbinding.

Ik heb bij deze voor de storingsperiode de abonnementskosten middels de garantieregeling voor je vergoed.

 

Op de volgende factuur zie je het bedrag verrekend worden onder het kopje 'verrekeningen' 🙂 Tevens krijg je ook een sms ter bevestiging van de creditering inclusief het bedrag.

Voor nu wens ik je nog een fijne dag toe.

Uitgelicht topic