1
Vraag
2
Reacties
Erbst

Level 4
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Werkt Ziggo safe online met Chrome op Samsung tablet?

Werkt Ziggo Safe Online op een Samsung android tablet ook met chrome of dien ik een andere browser te gebruiken. 

 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Ziggo Safe Online werkt met alle software, Windows, Apple, Android. Ook op jou tabblet met Chrome.

 

Op mijn Samsung S7 edge gebruik ik hem ook via Chrome geïnstalleerd en de rest op MacOS en iPhone IOS en iPadOS staat hij ook. F-Secure gaat wel vragen voor een extensie in Chrome die kan je gewoon toevoegen.

 

Installeren is heel simpel, ga naar www.ziggo.nl dan naar de rechter bovenhoek Mijn Ziggo en log in met je gegevens.

Vervolgens ga je naar Producten en dan naar Internet, scroll even naar beneden en klik Beveiliging instellen en Safe Online gaat nu aan de slag. Dit kan je vanuit je Chrome Browser op je tablet doen.

 

Of je download deze Ziggo Safe Online - Google Playstore dan installeer je Safe Online.

Bekijk in context

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Hi @SRF! Irritant als die melding steeds terugkomt. Heb je Safe Online al eens verwijderd en opnieuw gedownload? Kan zijn dat die dan niet automatisch update en je dus even een handje moet helpen!

Bekijk in context

5 Reacties 5
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Ziggo Safe Online werkt met alle software, Windows, Apple, Android. Ook op jou tabblet met Chrome.

 

Op mijn Samsung S7 edge gebruik ik hem ook via Chrome geïnstalleerd en de rest op MacOS en iPhone IOS en iPadOS staat hij ook. F-Secure gaat wel vragen voor een extensie in Chrome die kan je gewoon toevoegen.

 

Installeren is heel simpel, ga naar www.ziggo.nl dan naar de rechter bovenhoek Mijn Ziggo en log in met je gegevens.

Vervolgens ga je naar Producten en dan naar Internet, scroll even naar beneden en klik Beveiliging instellen en Safe Online gaat nu aan de slag. Dit kan je vanuit je Chrome Browser op je tablet doen.

 

Of je download deze Ziggo Safe Online - Google Playstore dan installeer je Safe Online.

Erbst
Topicstarter
Level 4
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Bedankt,  helder verhaal kan ik mee uit de voeten

SRF

Level 11
  • 515Posts
  • 8Oplossingen
  • 141Likes

Hallo, ik heb Enige tijd geleden gemeld dat er Fout in Systeem zit. Op Scherm verschijnt; Uw Abonnement eindigt vandaag. Tik hier om U te Abonneren.

Dit nog steeds niet verholpen. Mijn indruk is dat er ook nog geen nieuwe SW Update is. 

Wanneer zou dat verholpen zijn. 

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Hi @SRF! Irritant als die melding steeds terugkomt. Heb je Safe Online al eens verwijderd en opnieuw gedownload? Kan zijn dat die dan niet automatisch update en je dus even een handje moet helpen!

Erbst
Topicstarter
Level 4
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Deze oplossing werkte voor mij. Had ik reeds uitgevoerd. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic