Ik ben een nieuwe klant sinds 7 mei 2024 nu wil ik wifi pods bestellen welke horen daarbij ik heb een oude modem naar mijn inzicht arris TG2492LG-85 welke pods heb ik nodig?
Opgelost! Ga naar oplossing.
De TG2492LG is een prima modem, lang zonder problemen hier in gebruik gehad.
Deze pods werken het beste hiermee: Sneller Internet met Slimme Wifi-Versterkers | Ziggo
TIP: als je ze huurt, kun je later, als je over wilt stappen op wifi6, deze huur stoppen en de nieuwe gaan huren.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
De TG2492LG is een prima modem, lang zonder problemen hier in gebruik gehad.
Deze pods werken het beste hiermee: Sneller Internet met Slimme Wifi-Versterkers | Ziggo
TIP: als je ze huurt, kun je later, als je over wilt stappen op wifi6, deze huur stoppen en de nieuwe gaan huren.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.